Datorn iFokus

Datorn

Etikettinternet
Läst 728 ggr
Gasoline
0

Bör internet märket ha betydelse?

Ja, jag vet faktiskt inte vad det heter, då jag inte är så insatt. Men det är så att (pinsamt) bdb inte fungerar som den ska för mig, dvs att vissa gånger och väldigt ofta kan jag inte skriva något där. När jag skickade och berättade för de som håller i sidan så sa de "Kan rekomandera att du byter till firefox om du inte användere dig av den lesare.Annars så kan du rensa din pc på cookies."

Bör mitt märke på internetsidan verkligen spela roll? Borde inte tjänsten fungera normalt med Explorer? Hur ränsar man bort cookies och vad är det änns?

Som sagt, kan mycket lite om datrer.

Gustav-IV
0

Ja, vilken webbläsare du har spelar roll. Om det är felet här vet jag inte, men enklast borde väl vara att följa tipset.

Du kan ha båda läsarna på din dator, så du behöver inte ta bort Explorer.

Gasoline
0

Men vad är cookies och vad är det? Hur skaffar man någon annan webläsare och vad kostar de? Tack för svaret föresten ;)

Jeeeppaaaa
0

En cookie är en textbaserad datafil som en webbplats kan begära att få spara i webbplatsbesökarens dator. Cookies används ofta för att ge besökaren tillgång till olika funktioner eller tjänster på webbplatsen. Andra webbläsare finns, men jag skulle rekomendera firefox/explorer då jag gillar dem mest. Men det finns t.ex SAFARI och OPERA webbläsare, de finns om du söker på google och ska inte kosta någonting.

pentsium
0

HÄR kan du hämta hem och installera Firefox gratis på svenska.

Kaj
0

iFokus använder sig av en cookie för att komma ihåg ditt användarnamn när du loggat in och kryssat i att "kom ihåg mig" och inte loggar ut då du lämnar iFokus.
Nästa gång du besöker iFokus läser den din användarinformation från denna cookie och loggar in dig automatiskt.
Om du tar bort dina cookies så kommer du vara tvungen att logga in igen på iFokus nästa gång eftersom det då inte finns någon information som iFokus kan använda sig av för att veta vem du är.

för att rensa dina cookies i Internet explorer så går du till Verktygsmenyn i Internet explorer, välj sedan Internet alternativ och på fliken Allmänt klickar du på knappen ta bort cookies