Hur länge?
Hur lång tid ahr ditt operativ varit installerat på din dator? mitt har varit i snart 4,5 månad:P
Vad är det för fråga?
Onödigt vetande.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Skriv gärna också vad du använder för tandkräm. ;)
Uppgraderar var 6:e månad. Antar att var och en själv då kan räkna ut vilket jag har, för jag tror inte det är så många som kör med 6-månaderscykler.
Köpte en ny tandkräm igår, faktiskt! Samma märke som tidigare men ny modell med vitt lock (den förra hade grönt).
Förstår inte riktigt varför frågan skulle vara relevant men min ena dator med XP har inte varit ominstallerad sedan jag installerade det för 5 år sedan. Funkar lika bra nu som då.
vill inte verka stödig på något sätt här men passar inte de jag skrivit går de alltid att ta bort tråden right? menar msistag gör vi alla även om de kan undvikas eller hur?
#6 Ta inte illa upp, det var bara en lite lustig fråga och jag skojade bara lite tillbaka. Inget illa menat.
självklart itne men kan hålla med kanske lite dum fråga ville egentlgien veta roligt att se lixom hur länge de går att ha en burk igång min brukar normalt inte vilja så länge som den velat nu
Installerat ca ett år. Uppdaterat för sexton sekunder sedan.