Screenpets säljes
Det kanske största problemet i folks vardag nuförtiden är de många timmarna man spenderar framför datorn varje dag.
Det blir lätt litet ensamt i längden och då kan det vara trevligt med ett Screenpet, ett litet djur som vilar på din skärm och håller dig sällskap under ensamma nätter framför datorn.
De skulpteras på beställning och valet av motiv är ditt, vill man inte ha en själv så är det en perfekt present till någon annan som spenderar mycket tid framför datorn.
Pris: 300-500kr beroende på motiv + frakt (24kr)
Till salu just nu: Drakfisk, 500kr, se bild
Ta en titt på http://www.pixbox.se/alb_show_id1014079_page0.html för fler motiv
Fantastiskt skickligt gjorda figurer (hemsidan)! 
Oj! Till och med jag tyckte att figurerna var ganska häftiga. Jag brukar annars hata såna där små fåniga prydnadstingestar…
tackar, tackar :)
Kul idé! Har dock riktiga katter på skärmen och de avskyr konkurrens om ytan och brukar äta på små plastfigurer… 
Spökdjuret var min favo!
Coola! Vad är de gjorda av?
#6 Super-sculpey clay :)
Det har jag inte hört talas om. Hur lång tid tar det att göra exempelvis draken?
#8 draken tog ungefär 5-6 timmar att göra, så är du intresserad så kan jag ha en klar till imorgon :)
Jag tänkte mest att du nog har för låga priser om du vill försörja dig på det där. Öppna en internetbutik och sälj dem över hela världen, men se till att du får rätt betalt.