Datorn iFokus

Datorn

Etikettwindows
Läst 542 ggr
Saber
0

Acrobat Reader och Firefox/IE

Jag har ett irreterande problem(okej, inte problem men det är irreterande). När jag surfar runt och öppnar massa PDF:er i Firefox så vill jag ha kvar dom öppnade i firefox. Sen när jag senare öppnar en PDF direct i Acrobat Reader får jag ju den i ett separat fönster. När jag sedan är klar med den PDF:en så vill jag inte ha kvar Acrobat reader i taskbaren utan vill stänga fönstret. Detta får jag inte göra dock om jag vill ha dom pdf:erna jag öppnar i firefox kvar för stänger jag acrobat reader fönstret dödas alla kopplingar till acrobat reader från externa program. Så är men sedan kvar men det fönstret i typ år och dar.

Någon som vet hur man bara stänger acrobat reader fönstert utan att stänga hela acrobat reader?

charlie
0

Vilken version av Acrobat och FF har du?

---

johan
0

Har för mig att jag haft samma problem… Tyvärr ingen lösning.. :(

Mvh // Johan

charlie
0

Jag har inte detta problemet med:

Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8) Gecko/20051107 Firefox/1.5

Acrobat Reader 7.0.2

---

Saber
0

Kör firefox 1.5, dock osäker på Acrobat versionen, tror jag uppgraterat den får kolla imorgon på jobbet.

Asmodean
0

Mitt problem med Acrobat (7.0) och Firefox är att dokumentet tappar fokus hela tiden (varierar lite, men ungefär var 20-30 sek). Väldigt irritrande, då det inte fungerar att använda tangenterna till att scrolla / byta sida med speciellt bra.

Kanske ska byta tillbaka till Acrobat 6.0 =D

Erik
0

#5 - Eller uppgradera Firefox? =)

Tycker nog att jag har haft allehanda dåliga erfarenheter av PDF:er i webbläsare. Föredrar i regel att sprar dem lokalt och titta på dem i readern.

Saber
0

Den här tråden dödade presis min Firefox!!! ;) Vilket är än mer irriterande!