Acrobat Reader och Firefox/IE
Jag har ett irreterande problem(okej, inte problem men det är irreterande). När jag surfar runt och öppnar massa PDF:er i Firefox så vill jag ha kvar dom öppnade i firefox. Sen när jag senare öppnar en PDF direct i Acrobat Reader får jag ju den i ett separat fönster. När jag sedan är klar med den PDF:en så vill jag inte ha kvar Acrobat reader i taskbaren utan vill stänga fönstret. Detta får jag inte göra dock om jag vill ha dom pdf:erna jag öppnar i firefox kvar för stänger jag acrobat reader fönstret dödas alla kopplingar till acrobat reader från externa program. Så är men sedan kvar men det fönstret i typ år och dar.
Någon som vet hur man bara stänger acrobat reader fönstert utan att stänga hela acrobat reader?

Vilken version av Acrobat och FF har du?
---
Har för mig att jag haft samma problem… Tyvärr ingen lösning.. :(
Mvh // Johan

Jag har inte detta problemet med:
Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8) Gecko/20051107 Firefox/1.5
Acrobat Reader 7.0.2
---

Kör firefox 1.5, dock osäker på Acrobat versionen, tror jag uppgraterat den får kolla imorgon på jobbet.
Mitt problem med Acrobat (7.0) och Firefox är att dokumentet tappar fokus hela tiden (varierar lite, men ungefär var 20-30 sek). Väldigt irritrande, då det inte fungerar att använda tangenterna till att scrolla / byta sida med speciellt bra.
Kanske ska byta tillbaka till Acrobat 6.0 =D
#5 - Eller uppgradera Firefox? =)
Tycker nog att jag har haft allehanda dåliga erfarenheter av PDF:er i webbläsare. Föredrar i regel att sprar dem lokalt och titta på dem i readern.

Den här tråden dödade presis min Firefox!!! ;) Vilket är än mer irriterande!