Datorn iFokus

Datorn

Etikettwindows
Läst 482 ggr
Saber
0

Program som dör utan att man märket något.

Jag kör windows 2k3 på jobbet och ibland när jag sitter och typ bara använder Exel eller liknade och ska tabba till firefox igen för att kolla upp något så är ibland firefox borta. Jag har inte fått något felmedelande eller liknade utan det är bara helt borta. Då kan jag haft 3 fönseter uppe samtidigt med fler än 1 tabb i varje. (Den ska fråga om den stänger firefox med mer än 1 tab uppe).

Någon annan som upplevt detta problem?

charlie
0

FF krashar på detta viset ibland. Själv kör jag 1.5 betan där har det aldrig hänt mig.

---

Erik
0

Inte vad jag kan påminna mig. Ser du när programmet försvinner från aktivitetsfältet, eller finns det kvar tills du försöker tabba till det?

Saber
0

Nej, har inte sett det försvinna bara märker det när jag behöver det. Har halldrig hänt hemme under WinXp och har inte häller hänt när jag använder programmet.

#1 okej, kanske får uppgradera till 1.5 då.

Kaj
0

Saber, lås alla dörrar på jobbet och säg att ingen får lämna lokalen innan Firefox programmet kommit tillrättaSkrattande

Nä skämt å sido - nej jag har inte sett nåt liknade. Har du kollat i aktivitetshanteraren ifall Firefox fortfarande körs (kankse i bakgrunden - CTRL+ALT+Delete vaälj Task Manager (Aktivitetshanteraren tror jag den heter på svenska)