Datorn iFokus

Datorn

Etikettinternet
Läst 480 ggr
Staffan
0

Är det inte märkligt...

Jag tror aldrig att jag hört talats om en internetleverantör som levererat Internet till sin kund på avtalad tid. Har ni det?

Det är precis som att de räknar ut hur lång tid det ska ta och sedan delar det i två lika stora delar för att sedan ljuga kunden rakt upp i ansiktet och lämna ett glädjebesked…

// staffan

Citron
0

Det har ännu inte hänt mig, men jag vet nog ingen annan som fått sitt på avtalad tid. :-)

Jag har bredband2, en återförsäljare av stadsnätet.

Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Oskar
0

För mig höll de vad de lovade. Har Telia. Å andra sidan är ju Telia inte billigast…

AktieTrader
0

Min jobbarkompis fick sitt teliainternet två dagar innan utlovad tid.

Tom
0

Jag fick mitt TDC två dagar före utsatt tid. Men min vän har fortfarande inte fått det trots ett löfte om att han skulle fått det för några veckor sedan…

Tom

modmaker
0

#0: Men om man levererar innan avtalad tid så är ju inte det rätt heller. Om man ska vara petnoga. Räcka ut tungan

AktieTrader
0

Volvo är petnoga, om vi levererar våra produkter för tidigt får vi en leveransavvikelse rapporterad.

kari
0

Telia lovade bredband inom 10 arbetsdagar men
efter 3 dagar kunde jag surfa. Inte så illa.

Citron
0

När bredbandsbolaget startade sitt fibernät, erhöll vi en temporär aktiveringskod som vi kunde använda för att börja surfa direkt efter beställning. :-)

Staffan
0

Okej, det är med andra ord bara jag och alla som jag känner och som dom känner och har hört talats om som aldrig fått våra beställningar i tid.

Måste vara någon form av komplott….. :)

// staffan

Tom
0

#5, Det var enligt avtalad tid eftersom de skrev att det skulle levereras senast det datumet…

Tom