kod till kaspersky
är det ngn som har koder till virusprogrammet: kaspersky??
Mitt har slutat att fungera.
Vore tacksaam för svar
Tass
Sessan1
Ps
visste inte vart dena fråga hörde hemma så jag skrv på övrigt
DS

O snart kommer det folk o whinar om att detta inte är rätt forum för att cracka programvara och fildela och andra elaka saker:P
#1: Bra, då kan jag fatta mig kort: Gnäll gnäll gnäll.
Kasperksky är drygt att cracka då de relativt ofta blacklistar massa serials och det ibland inte kommer nya serials på flera veckor/månader.
Gå över till Eset nod 32 istället fungerar minst lika bra och är enklare att greja med…
Här kan du hitta pachar och annat till spel och program.
(moraltanter kan observera redan nu att patchar inte är olagligt att länka till).
VADDÅ guraknuger??!!
Tycker du att jag GNÄLLER???????
BER ISF om URSÄKT för min DUMMA fråga :(: (:(
FÖRLÅT MIG

Kan kan det mesta om att kracka och allt med serials och göra du kan ge mig ett pm så kan jag försöka svara!
#5: Som du ser, om du skrollar upp lite, hänvisar jag till #1, som sa att folk nu kommer att skriva och gnälla (”whina”) eftersom bla bla bla. Eftersom jag kände mig skyldig såg jag nu istället möjligheten att gnälla med enbart ett enda ord, som jag dock repeterade tre gånger.
Du kanske fick för dig att #1, som jag hänvisade till, var ditt inlägg när du läste mitt? Men ditt ursprungsinlägg har ju inget nummer, en del (exempelvis jag) brukar skriva #0 i det fallet, men nu var det alltså #1 jag hänvisade till i mitt inlägg och det skrevs av ”pentsium”.
Själv kallar jag mig ”Guraknugen”, inte ”Guraknuger”.
#7 Förlåt att det blev ett r istället för n :( Var inte meningen. Skriver för fort ibland så jag ber om ursäkt!
Det står : guraknuger" under din Avatar iaf, titta får du se! eller syns n som r här på bilden?
Förlåt ÄVEN att jag missuppfattade vilken du svarade :(((
FEL gör alla då och då.
BER så hemskt mycket om ursäkt!!
Jag tittar och jag ser ”Guraknugen”. Du använder troligen inte Opera, för det är nog den enda webbläsaren jag hittills sett, där mitt namn ser rätt ut på denna webbplats…
I Swiftweasel ser det fel ut och i alla andra jag testat. Du kanske använder en av dem.
Tillåt mig att komma med en kommentar här.
Patchar till antivirusprogram?
Om man vill sprida virus genom patchar…till vilka program är det då bäst att göra patchar till?
Jo…antivirusprogram.
Om man tycker att 300:- för ett äkta antivirusprogram är för dyrt så har man antagligen inte mycket av värde att skydda i datorn…och då kan man låta bli att skaffa ett antivirusprogram.
Det är ingen som gnäller om en utekväll på krogen kostar 300:- men att betala det för ett antivirusprogram som varar i ett år är tydligen hemskt.
Vi hade en kund inne i förra veckan senast som hade virus i sin dator. Vi tyckte det var lite konstigt eftersom att han hade NOD32 och det brukar stoppa det mesta. Vi plockade ut hans hårddisk och satte den i en annan dator med NOD32 och skannade igenom disken. Mycket riktigt var den nerlusad av virus….och det hade börjat med att han laddat ner en patchad NOD32….och i patchen låg där virus.
Så är det någon programvara som ni ska KÖPA till er dator så är det antivirusprogramvaran…..att ladda hem patchar är mer än korkat.
Och tänk på att så länge folk envisas med att plocka hem modifierad programvara med en massa virus i så kommer aldrig spridningen av skiten att upphöra….och folk blir av med kontokoder och annat. Bidra till att bekämpa virus istället för att sprida skiten vidare.
Tänkte skriva några kommentarer här om tråden men insåg att datorn iFokus är fullt av moralister och petites-gnuggande besserwizzrar och att sajten mest liknar någon form av mini-kina med censurering av länkar och inlägg och mest verkar vilja tjäna så mycket pengar på användarna som möjligt.
Glöm inte rösta på Piratpartiet i EU valet annars kommer snart resten av nätet följa samma anda som iFokus.
Så jag skippar det helt enkelt och tar bort datorn iFokus från bokmärken. Tack och hej.
#11: Har länge tänkt göra samma sak, men av motsatt anledning…
Du behöver inte gnälla bara för att någon säger att om man ska köpa någon mjukvara så ska det vara ett antivirusprogram. Att hämta hem något enstaka program är ok men att benhårt hålla på sin rätt att blåsa alla, som gjort något program, på pengar är fult. Och att sätta ut klickbara länkar är korkat….vet inte du att länkar indexeras på sökmotorer? Och att de besökta sidorna får refferals som går att spåra bakåt? Så du tycker att så länge dina länkar får vara med så gör det inget att iFokus börjar övervakas och kanske får till följd att de får stänga? I så fall är du hyffsat egoistisk….för att inte säga snål som tvärvägrar att köpa program.
Har du en aning om vilket jobb det ligger bakom ett program? För att inte tala om antivirusprogram och operativsystem.
Jag kan däremot hålla med om att program som photoshop t ex är hutlöst dyrt. Det skulle varit gratis i icke kommersiellt syfte men om man tjänar pengar på det så får man betala för programmet….det är inte mer än rätt. Varför ska andra jobba dag och natt för att ett företag ska använda ett program gratis och tjäna pengar på programmet utan att dela med sig till tillverkaren?
Nä krycke…jag tycker att du ska ta en valium och lugna ner dig lite…är det verkligen så hemskt att man inte får länka till patchsidor och att folk förklarar varför man bör KÖPA ett antivirusprogram?
Tänk dig själv att anlita någon som ska beskydda dig….och du säger att han inte får några pengar för att göra det….tror du då verkligen att han skulle vara så pigg på att anstränga sig? Ungefär så är det med knäckta antivirusprogram….men däremot tror jag att han hade vänt sig mot dig och stulit pengar av dig när du inte märkte det….också precis som ett knäckt antivirusprogram…..ser du likheten?