Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 915 ggr
[PixelMollan]
0

Hjälp med mobilen!

Hejsan!

Det är ju inte riktigt datorn men någon kanske kan hjälpa mig iaf.

Jag har en Sony Ericsson C702. När jag ska ringa eller smsa så måste jag ha en extra nolla framför ex 00709 istället för 0709.
Jag la in min pojkväns nr och skickade några sms men det funkade inte eftersom jag glömt lägga till extra nollan.
När man ska skicka ett sms så kan man välja på en lista mellan dom man skickade till senaste eftersom det går snabbare. Där sparades hans nr utan extra nollan och fast att jag bytt nr till dubbelnollan så ändrar det sig inte på snabblistan. Hur ska jag göra? Jag har försökt att byta namn på honom och allt men den har registrerat hans nr (med eller utan extranollan) så jag har ignen chans att dubbelnolla på snabblistan om jag inte går in o ändrar det manuellt vid varje sms jag ska skicka, och det är jobbigt.

Någon som vet hur man raderar det nr på snabblistan helt? även om jag raderar hans namn och nummer i telefonlistan så ligegr hans snabbnr kvar. Jag har kollat igenom hela luren efter något radera-ställe men hittar inte.

Hjälp?!

/Tacksam Malin

isabelle_
0

Håll inne C knappen över hans kontakt i snabblistan och då kommer det fram om du vill radera den. Och sedan lägger du till kontakten där igen som du gjore första gången

[PixelMollan]
0

TACK!

isabelle_
0

Så lite så!:)