Verktygsfält i google chrome?
Jag har nyss laddat hem google chrome då IE började bråka för mig då jag sitter på iFokus.
Nu undrar jag om det inte går att få in ett verktygsfält i google chrome som det jag är van vid? (De där menyerna Arkiv, Verktyyg, osv)
Tacksam för svar
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ingen som vet?
_**/Mvh Anne
Nej, tyvärr. Chrome finns ju inte i någon Linux-version än, så jag har inte orkat bry mig än, men det lär visst vara på gång, om de inte lagt ner den idén. Kommer att testa den om eller när den finns tillgänglig för ”såna som jag”. Får väl se om jag kommer på hur man löser ditt problem då…
Men någon annan borde väl kunna svara, tycker man kanske spontant. Det du frågar efter kanske helt enkelt inte går att göra?
Men det finns ju flera webbläsare att prova under tiden, om du bara använder den för att IE ”bråkar”.

#2 Tack för ditt svar. Anledningen till att jag laddade hem den till att börja med var för att IE bråkar, har senare även laddat hem firefox och opera för att bättre kunna hjälpa folk på Support iFokus om de får problem och använder någon av dessa webbläsare.
_**/Mvh Anne
#3: Det var väl kanske inte så mycket att tacka för i och för sig…

Ladda ner Mozilla Firefox istället mycket mer säkert, Använder dock GC ibland..

#5 Jo jag har FF också, fast det jag var nyfiken på är om man kan få fram ett verktygsfält i GC precis som det är i de andra webbläsarna
_**/Mvh Anne
#5: Jo, det framgår ju också av #3 att så skett, plus att hon också laddat ner ännu säkrare Opera.

oj såg inte det.. My bad!