Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 487 ggr
johan
0

Trevlig helg!

Varför inte avsluta den här veckan med att dela med dig av något som du är lite extra stolt över den här veckan?

Själv är jag väldigt nöjd med att ett hårt tidspressat kunduppdrag har gått väldigt bra och löpt utan problem, trots att det var rätt knepigt med flera tekniska svårigheter.

Fick även detta från kunden idag efter att ha skickat skärmdumpar på hur det ser ut:

"Jag är så spänd på att se verktyget nu så du anar inte :-)"

Trevlig helg!

Din sajtvärt på Datorn iFokus

Mvh // Johan

Jenna-Gun
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trevlig helg

Solveig
0

Jag är stolt över att jag har lyckats få till ett väl fungerande klassrum med uppkopplade datorer och flera stand-alone maskiner med pedagogiska program  och dessutom schema till undervisningen i svenska som andra språk på en annan skola än den jag jobbade på. Utsikterna till att jag skulle kunna få till det var små. För det första ville jag inte bli"utkastad" från min skola och den verksamhet som jag slitit och släpat för att få till (löjligt beröm som att jag som är så duktig kan fixa det här också tror jag inte på, det enda som betyder något för cheferna är besparingar) och för det andra var klassrummetsom jag skulle göra i ordning min bästa väns som dog för en månads sen. Det har stått tomt sen hon blev sjuk i våras och var fullt med hennes böcker och saker plus en massa annat som ställts in där bara för att det var tomt. Jag har röjt och gråtit om vartannat, och bröt nästan ihop när jag hittade en bok som hon lånat av min dotter som dog förra sommaren. Men nu står det klart, undervisningen kan börja och jag står fortfarande upp. Om än med ont i ryggen av allt släpande.