Datorn iFokus

Datorn

Etiketthårdvara
Läst 840 ggr
Zabbio
0

Får ej över musik til telefon?

Hejsan..

Har köpt ny telefon, en huawei..fick usb sladd mm. till den.. Men datorn känner inte igen enheten om jag kopplar in, så jag kommer inte åt den alls (har en imac). Jag har fått över två låtar via bluetooth, men så slutade det fungera.. kan vä inte vara minnet (2gb) som är slut redan? Enligt telefonen finns det mkt mer minne kvar.

Varför fungerr det inte? :/

Imacen är satt som ''tillförlitlig'' på telefonen och det fungerade som sagt på två låtar och en bild. Den kan spela upp låtarna den fått också..lite irriterande att inte få dit fler nu..

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Zabbio
0

ok.. verkar som att musiken..en av låtarna, hamnade på telefonens internminne och fyllde det.. har fått den flyttad nu och en ny låt kan skickas.. men varför hamnar de inte på minneskortet direkt, som de gjorde första gången?

Och varför fungerar inte usb, det hade ju varit snabbare..

Zabbio
0

Och nu avslutade den halvvägs.. :/ finns 1853 mb på kortet och 13mb internt…

Gah.. denna gången tror jag iaf att jag lyckades lägga det på kortet direkt..

Isak
0

Kanske införskaffa en minneskortsläsare om du inte lyckats fixa problemet.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

dijete
0

Håller med Isak.