Datorn iFokus

Datorn

Etikettmicrosoft-office
Läst 1128 ggr
entill
0

Outlook som fått "tokspel"

Hjälp! Vad skall man göra! Min Outlook lever sitt eget liv och sätter igång och öppnar sig flera hundra gånger. Har aldrig varit med om något liknande. Var kan felet ligga? Hoppas någon kan hjälpa mig.

Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus

www.vikingponnycenter.se
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ!  ~~

Kaj
0

Låter ju som om du fått in något virus eller liknande.

Kör igenom med ett antivirusprogram och se vad den säger

entill
0

Har provat att köra virusprogrammet en extra gång, men den hittade inget, och problemet kvarstår.

www.vikingponnycenter.se

Kaj
0

Kan bero på vilket antivirus program du har. Alla program hittar inte alla virus. Sedan antar jag att du har ditt Antivirus program uppdaterat så du har senaste virusdefinitionsfilen.

Som sagt om du anger vilket AV program du har kan säkert flera här hjälpa dig med om det är ett bra eller mindre bra program på att upptäcka virus.

Hjortronsylt
0

Använd det här programmet! Det rensar rent och hittar det mesta som inte andra antivirusprogram gör, enligt min egen uppfattning.

Malwarebyte's Anti-Malware

entill
0

Jag använder Norton Antivirus. Uppdaterat med det senaste. Det hittar inget.

#4. Jag provade det programmet du rekommenderade, men det hittade inte heller något som jag kan sätta i samband med mina problem.

www.vikingponnycenter.se

CarolineO
0

Testa avinstallera och installera om outlooken eller hela office-paketet…
Om inte annat får du kanske formatera om datorn?

Ewerhof
0

Jag har samma problem?! Fast jag använder inte Outlook utan bara själva Internet Explorer. Den öppnar också typ allt emellan 15 - 86 fönster!! Fast inte alltid, jag se liksom inget mönster. Ibland kan jag surfa en hel förmiddag och så plötsligt hänger det upp sig. Har det väl börjat och jag stänger ner alla fönster så börjar Aktivitetsfältet att flippa. startmenyfönstret blinkar bara till innan jag hinner trycka på Stäng-knappen. Det enda som hjälper är att stänga av med manuella knappen och starta om alltihop, då kan det funka en stund igen.

Just nu har jag gratisversionen av NOD32 men den hittar ingenting.

CarolineO
0

#7 Har du testat rensa historiken i Explorer?
(Verktyg - internetalternativ)   Explorer kan bli aningen knäpp och flippa upp och ner rutor hur som helst om det blir för mkt där…

SwedenZoo
0

Tips! Använd inte Norton! Fungerar aldrig! Fast jag provade att förnya det. Använd Norman! Eller ladda hem, emh,,,, AVG?

Med Vänliga Hälsningar Rickard Sjödén

Hemsida: www.SwedenZoo.com Fotogalleri: Flickr.com