Datorn iFokus

Datorn

Etiketthårdvara
Läst 1318 ggr
ArleMonster
2009-07-30 21:58
0

DVD Bränning?

Tjena..
Skulle bränna ut en dvd film för ett tag sedan och då gick det inte, gjorde precis som jag alltid gjort, men nu helt plötsligt går det inte längre, provade även idag med samma utgång..

Jag rippar först filmen i dvd shrink, sen bränner jag över filmen i nero, vad är det som kan vara fel?

Står bara och surrar, den startar på 2% och den varvar upp, men den håller bara på i typ 20 sek, sen slutar den och jag får ett felmeddelande..

Kaj
2009-08-03 12:34
0

Kan du bränna några andra filer än just den imagen? eller har all bränning på din DVD brännare lagt av?

Inkanyezi
2009-08-03 20:20
0

Och det kan vara av värde att veta vad felmeddelandet innehåller. Det kan vara så simpelt som att det inte finns utrymme för image-filen.

Oscar
2009-08-03 20:48
0

Har du bränt på likadana skivor förut som du provar med nu eller är det en ny sort?

ArleMonster
2009-08-15 18:12
0

#1: Jag har bara provat att bränna film, ska prova att bränna en musik skiva oxå..

#2: Utrymme finns, filmen ligger bara på 2,5gb.. Jag ska kolla upp vad felmeddelandet var, har för mig att det bara stod att det inte gick, surrade ett litet tag, sen ploppade skivan ut och inget mer hände..

#3: Det är samma skivor som jag alltid har bränt på, så det kan inte bero på det heller..