Datorn iFokus

Datorn

Etikettwindows
Läst 1245 ggr
exitingsvillemo
0

Mail-knappen på MSN

Hej hopp!

Jag har en lite löjlig fråga, som jag hoppas ngn kan hjälpa mig med.

Om jag har mail i min inbox (hotmail) så visas ju det på MSN-rutan.

Men om jag klickar på Mail-knappen så kommer jag bara till windows live mail-inkorgen.

Jag vill ju till min hotmail-inkorg! Förut kom jag automatiskt till hotmail, men nu skickas jag bara till windows live mail…

Kan man "länka om" mailknappen på ngt vis?

pentsium
0

hotmail heter nu mera windows live mail. du kan logga in med ditt vanliga hotmailkonto på windows live mail.

exitingsvillemo
0

#1 det är just det jag inte kan…

Jag kommer in på en inbox, men den ser definitivt inte ut som inboxen på hotmailkontot…

alla mail ligger i oordning, läser jag alla mail inne på windows live kontot så ligger dom fortfarande kvar olästa på hotmailkontot, så kontona är inte synkade…

Det tar mycket längre tid att skicka mail från windows live kontot då det varje gång öppnas ett nytt fönster som ska gå igenom och inspektera allt…

Nej är INTE vän med Windows kontot, jag vill komma till min hotmailinbox, som jag gjorde förr.

JohannaEkroth
0

Längst upp på listan med mail ska det finnas små pilar har jag för mig där du kan välja hur de ska sorteras. Klicka på pilen ovenför datumen närmailen kom in, då borde de lägga sig i rätt ordning.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

exitingsvillemo
0

det är ingenting som fungerar som det ska på det kontot. Nu när det kom ett mail, så klickade jag på MSN-brevet och kom då in på windows live inboxen… Inga olästa mail *suck*

Jag var i vanlig ordning tvungen att logga in på hotmail för att kunna läsa mailet.

Nu låg iaf mailen i ordning, men jag vill ju gärna se mina olästa mail också =/

Kan ngn svara enkelt. Går det att länka den till hotmail-kontot istället eller går det inte?

johan-ahlback
0

har du fyllt i dina uppgifter i live mail? för då hämtas mailen dit automatiskt

Ålder föder inte visdom. Eftertanke gör det.

Värd för Trackmania iFokus och medarbetare på Hemsidor iFokus

MadeByJohan.se