Increimail,vad anser ni ?
Jag har pga nyfikenhet fått in det och det är hopplöst att få bort det. Undrar nu vad ni anser om det ? Jag får in mina mail både på windows och på detta, så jag måste kolla på 2 ställen nu. Jag har inte lämnat några uppgifter men det står om vissa betalningsssystem. Har här fått
information om hur det tas bort bort men undrar om det är något att ha ? Tack på förhand !
Min åsikt är!: Nej det är inget att ha!!
Bara att tabort.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Jag anser att det är bra men det är en smaksak, tycker det är super när man fått email t.e.x. då kommer det fram en underrättelse som e framme hela tiden tills man läst det så det är ingen risk man glömmer svara hehe.
Sen krävs det en rikttig email för att det ska fungera men det får man oftast av internetleverantören så inga problem.

Flera klagar på animationer o reklam som medföljer, men det kan man ju välja bort. Man kan designa eposten som man vill, jag har använt incredi gratisversion länge o är nöjd, jag gillar att mina brev har samma stuk som mina hemsidor. Det kan man inte göra med Outlook.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo
#4, Eller så köper man de för en liten summa så varar det på livstid hehe.
Själv "hatar" jag folk som skickar mail med incredimail då det dels tar upp en massa onödig bandbredd och dels för att det ofta inte alls ser ut som avsändaren tänkt sig när de skickade mailet. Jag tycker att de som har incredimail kan fråga dom som de skickar till om de vill ha en massa onödiga saker i sina mail eller om de hellre vill ha ett rent textdokument.
#6, inga problem där inte. .

#6 utrymmet behöver ju inte vara stort om du inte bifogar en massa smileys eller så. Och då tar inte upp bandbredd. Eller har jag fel? Om jag skriver med en bakgrund och ändrar standard typsnitt och färg, det tar inte mer utrymme än 3 kb.
#8, Du har inte fel.
Multiplicera det med antalet incredimailanvändare i världen.
#8, Hon har ändå inte fel så spelar det ingen roll hur många eller få det är som använder detta.
Inlägget 11 skulle vara till #10#,
#0: ”Jag får in mina mail både på windows och på detta”
Begreppsförvirring? Windows är ett operativsystem, inte en epostklient. Däremot antar jag att en sådan (eller flera?) ”ingår” i en normal Windows-installation.
Eller nej, det är nog bara jag som är förvirrad förresten. Windows Mail är väl en epostklient i och för sig och jag borde ju begripa vid det här laget att de flesta är alldeles för lata för att bemöda sig med att knacka fram de fem sista tecknen (mellanslag+M+a+i+l) och vips så har herr Guraknug blivit lite konfys… Aj aj aj. Får gå tillbaka till gitarren istället. Där finns inte mycket att bli konfunderad över, såvida jag inte får för mig att jag ska köpa en 7-strängad sådan förstås. Då blir det kaos mellan de båda hjärncellerna igen…
Använde incredimail under 2 års tid, betalversion, och efter dessa två åren gick datorn slöare och slöare och till sist uppförde sig knasigt. Efter avinstallation var problemet löst. Aldrig mer den skiten hur roligt det än är med smajlisar.
#14, Och du är säker på att det var det ? Det tror nämligen inte jag för har haft detta i många år och det har aldrig hänt här, känner 3 till som har det och datorn slöar inte ner hos dom heller.
#15 Jo, jag är ganska så säker på det ja. Problemen försvann direkt efter avinstallation. En vän till mig fick formatera om datorn efter att ha kört programmet en tid. Vännen hade bara garatisversionen, men ändå
#16, Låter mycket märkligt, för sånna problem ska det alltså inte bli. Om datorn blir mer o mer slö så brukar det bero på att man fått in nått virus eller liknande. för detta blir inte segt av sig själv. Kan ju vara så att du öppnat nått email från incredimal som varit infekterat o då kan jag förstå de men inte annars.
Nu är detta flera år sedan jag slutade använda programmet, och det kommer aldrig att bli aktuellt igen. Hade det varit virus hade ju datorn inte blivit "frisk" bara för att jag avinstallerade programmet. Några virus har jag aldrig hittat, varken då eller nu, så det var det inte. Jag ska inte gå in på djungeln om spionprogram o d men misstänker att det var något sådan. Det är ju bra om det funkar hos dig för det är annars ett trevligt program.
#18, men viruset kan ha försvunnit med avinstallationen av de oxå,
o ja jag tycker det är trevligt o kul att använda. trist det inte fukade hos dig.

Om du blir smittad av influensavirus, blir du inte frisk om du går från köket till vardagsrummet, det är likadant med datorn. Alltså det var inget virus för det kan inte försvinna med avinstallation av ett program. Men du kan ha fått en bugg eller något som egentligen inte Incredis fel. Jag har haft länge programmet nu och har inga problem alls.