Kan inte skriva åp msn! får ett meddelande!
Äre någon mer än jag som inte kan skriva på msn?? Jag kan bara skriva med en person på min msn.
Med alla andra får jag ett meddelande där det står att
"Det gick inte att leverera följande meddelande till alla mottagare"
och detta hände för en liten stund sen, va gör man?? kan man göra något eller har Microsoft problem?
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Hade det varit jag hade jag avvaktat till exempelvis imorgon för att se om problemet kvarstår. Är problemet borta då, så var det nog bara något tillfälligt.
Händer inte särskillt ofta för mig, men ibland kan det bli sådär bara någon enstaka gång och det är bara att skriva om meddelandet.
Men ibland kommer det upp hur många gånger man än skriver om det och det brukar fungera igen om du loggar ut - avslutar och startar om msn. Ibland kan det bugga för båda och även med andra saker som t.ex cam och då är det lika bra att båda startar om.
Det är bara att starta om (obs inte bara logga ut) msn och pröva på nytt. Efter att ha gjort det har i.af aldrig några problem kvarstått för mig =)
Hakuna matata!
Oj, det där låter ju buggigt värre… kanske dags att prova något annat? Pidgin kanske?
vad är pidgin för ngt, guraknugen?
är det oxå ngt chattprogram?
Har aldrig hört talas om det :(
iofs så funkar mitt msn.
nyfiken :)
#4: Har du provat att ”googla” på ordet ”pidgin”…? 
Det är ett chattprogram som klarar både MSN, ICQ, Yahoo, Aim och allt vad det heter. Samtidigt.
Ingen reklam heller.
Haken har alltid varit att videochatt inte stöds, men från och med version 2.6.1 (tror jag…) stöds även det. Dock är jag inte säker på om den versionen finns för Windows än, men den kommer väl senare i så fall.