Datorn iFokus

Datorn

Etikett: internet
Läst 1064 ggr
Muzzy96
0

Hjälp! Jag har gjort något,

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har gjort någoting, vad vet jag inte men det stämmer iallafall inte.. Jag visar bild så förstår ni bättre.

Det är värkligen jätte störande! Vet någon vad jag kanske gjort och hur jag kan ändra det?.. på något sätt har det ju blivit så…

//Molly

Scar
0

Hat du surfat in på en irriterande webbsida? Testa o skriv in en annan URL i browsern bara.

mackeNR1
0

Ah du har en mac :o jag vill ha en sån Tungan ute

Bogey
0

Kan inte se nått uppenbart problem, är det menyn till höger som är problemet eller?

Är det inte som i Windows elle Linux, bara att ta tag i den och flytta den till önskad kant? Om inte så finns det säkert nån inställningsmeny kopplat till menyraden där du kan gör dina inställningar.

Inkanyezi
0

Som till exempel att högerklicka i den så att man får upp en meny med några val?

Bogey
0

#4 Vet inte hur det är med MAC nuförtiden men tidigare fanns bara 1 knapp på musen så höger eller vänsterklick var okända begrepp i MAC-världen :-)

Inkanyezi
0

Oh, nya macar är annorlunda i det avseendet; borde finnas tre knappar. Men om man har en med en knapp så tror jag det är propeller-klick. Man använde tangenterna Command, Alt och Skift tillsammans med musknappen för olika funktioner.

Muzzy96
0

Det var bara ett exempel, men den ljusa färgen ska inte vara ljus, det ska vara samma färg som det mörka..

Altså stämmer färgerna inte överens på mitt internet ..

JohannaEkroth
0

Jag ser inget problem när jag surfar in på din sida. Den är jättefin hos mig!! Vad duktig du är!! Tungan ute

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

Bogey
0

#7 Haha, jaha! Ja du var inte särskilt tydlig i din problembeskrivning.

I Firefox som du tydligen använder så beroende på din version kolla antingen under menyvalen "Redigera" eller "verktyg" efter "Inställningar."

Under rubriken/fliken "Innehåll" i dialogrutan  du får upp finns inställningar för hur din browser ska hantera färger. Kolla där om du har råkat sätta nått annat än att låta browsern han tillåta sidornas egna färger.

Muzzy96
0

#8 , det är inte min blogg, bara så du vet det :P

#9 ska prova