Hjälp! Jag har gjort något,
Hat du surfat in på en irriterande webbsida? Testa o skriv in en annan URL i browsern bara.
Ah du har en mac :o jag vill ha en sån 
Kan inte se nått uppenbart problem, är det menyn till höger som är problemet eller?
Är det inte som i Windows elle Linux, bara att ta tag i den och flytta den till önskad kant? Om inte så finns det säkert nån inställningsmeny kopplat till menyraden där du kan gör dina inställningar.

Som till exempel att högerklicka i den så att man får upp en meny med några val?
#4 Vet inte hur det är med MAC nuförtiden men tidigare fanns bara 1 knapp på musen så höger eller vänsterklick var okända begrepp i MAC-världen :-)

Oh, nya macar är annorlunda i det avseendet; borde finnas tre knappar. Men om man har en med en knapp så tror jag det är propeller-klick. Man använde tangenterna Command, Alt och Skift tillsammans med musknappen för olika funktioner.

#7 Haha, jaha! Ja du var inte särskilt tydlig i din problembeskrivning.
I Firefox som du tydligen använder så beroende på din version kolla antingen under menyvalen "Redigera" eller "verktyg" efter "Inställningar."
Under rubriken/fliken "Innehåll" i dialogrutan du får upp finns inställningar för hur din browser ska hantera färger. Kolla där om du har råkat sätta nått annat än att låta browsern han tillåta sidornas egna färger.

#8 , det är inte min blogg, bara så du vet det :P
#9 ska prova