Datorn iFokus

Datorn

Etikettinternet
Läst 1436 ggr
Hjortronsylt
2009-10-28 19:06
0

Voddler

Tidningar och media skriver stort om att Voddler idag kör igång sin tjänst och släpper in mer och mer folk.

Men gäller Voddler endast för kunder hos Bredbandsbolaget?!? Anmälde mig direkt för att testa tjänsten redan när den kom på tal för flertalet månader sedan, men ingen inbjudan har kommit (är inte BBB-kund).

Scar
2009-10-29 04:47
0

Det ar for alla

johan
2009-10-29 09:50
0

Fast det krävs ju fortfarande inbjudan. Hur är det då för alla?

Mvh // Johan

Kaj
2009-10-29 11:18
0

Voddler beta gäller för alla som anmält intresse. Men de har sagt att endast ett begränsat antal kommer att få tillgång till betan för tester och att det var först till kvarn som gällde.
Möjligen hamnade du utanför den listan och därför inte fått någon inbjudan till test av Betan.

Fick min inbjudan förra veckan från BBB och Voddler.
Dessvärre problem med Voddler klienten som inte ville installera sig.

Igår släppte Voddler en ny klient som jag hoppas fixar detta.

johan
2009-10-29 12:11
0

Jag anmälde mig direkt när man kunde anmäla sig, men är inte BBB-kund.

Mvh // Johan

Hjortronsylt
2009-10-29 12:23
0

När alla BBB-kunder fått sina inbjudningar, först efter det släpps alla andra in vartefter! Metro

Starta
2009-10-29 15:02
0

Visst går det etappvis men tjänsten skall ju ändå vara för alla. Jag har fått ett konto fast jag inte är kund hos BBB. Tror inte de har någon ordning i listorna, eller så är det bara att de lottar ut ibland. Vet att de har lottat bland anhängare på Facebook och Twitter.

Hjortronsylt
2009-10-29 16:02
0

Det verkar vara rena rama häxjakten efter inbjudningarna, man kan till och med köpa dom på Tradera!

Anmälde oss på skoj igen och fick till svar ;

Thank you for showing an interest in Voddler! A beta version of Voddler is currently out and we will not add new members at this stage.

But have patience, the official Voddler will soon be released and your name and email will be saved until then. An invitation will find its way to your inbox when the time is right.

Men det står ändå releaser i tidningarna om att tjänsten är igång för ALLA?!  Obestämd

Stephanie
2009-10-29 19:15
0

Fungerar det för de som är kunder hos bredbandsbolaget då?

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Stephanie
2009-10-29 20:44
0

Med lite mer efterforskning är vi tydligen kunder hos BBB, så nu har jag ett Voddlerkonto Förvånad Det fungerar inte hundraprocentigt dock. Vi har inte världens snabbaste bredband, så den buffrar en del. Jag har inte kollat på någon hel film än, men testade Apocalypso. Men då stängde den av den helt plötsligt, en bit in och jag hamnade i menyn där man väljer film igen Obestämd

Stephanie
2009-10-30 23:01
0

Nu har jag sett min första film på Voddler, och det gick superbra Skrattande