Datorn iFokus

Datorn

Etikettwindows
Läst 1640 ggr
Psyflex
0

Msn problem snabb hjälp!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan jag har lite problem med msn och skulle behöva lite hjälp med detta. Jag har installera om msn fler gånger men jag får det inte att funka, Jag har även kolla på andra ställen för hjälp men hittar inget tyvärr. Skulle vara tacksam för hjälp med detta problem, Jag skickar med en bild på vad som händer när jag startar msn så får nej säga vad det kan vara för fel, Och även hur jag kan lösa detta.

ps: tacksam för snabba svar.

guraknugen
0

Det enda bilden säger mig är att programmet kraschade. Varför? Ja, det är nog omöjligt att bara gissa. Kan säkert finnas tusentals tänkbara orsaker.

eightball
0

Använd en annan klient, pidgin är ett bra alternativ, du slipper även all äcklig reklam osv.. Finns dock nackdelar med pidgin, du kan inte använda webcam och andra fancy stuff i windowsversionen..

Men här är länken iaf..

http://www.pidgin.im/

Psyflex
0

nån som har fler tips?

spliff
0

Prova att tryck Ctrl + Alt + Pil upp, eller vänd på skärmen. Skrattande

Hjortronsylt
0

#3    Gå in i C:program och ta bort Messenger-mappen och Live Messenger-mappen.  Om du har raderat och ominstallerat flera gånger redan, så behöver du absolut rensa före du prövar igen. Använd CCleaner och "Register".

När det är gjort rekommenderar jag att du stänger av brandvägg och antivirusprogram. Installera sedan WLM igen + starta om datorn.

eightball
0

lol #4

XD