Exportera hela Outlook
Finns det möjlighet att exportera hela Outlook? Alla mail, alla mappar, och alla bifogade filer? Försökte med Exportera men fick en fil på drygt 10 mb, istället borde den åtminstone vara 1-2 gb.
Hur gör jag?
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Vid exportera måste du kryssa i att den även skall ta med alla undermappar. Det är inte förvalt som default. Du måste även välja att exportera på högsta nivån.
Ett annat sätt är att leta upp pst filen på din hårddisk. Den innehåller nämligen hela din outlook. Kommer inte ihåg direkt på rak arm var den ligger men pröva att söka på din dator efter fil men namnet *pst
När jag tar mina backuper så tar jag backup på min pst fil. skulle något gå fel så är det bara att ladda denna pst fil i outlook.
Tack! Tror att jag hittat "Exportera" och om jag då markerar "Personliga mappar", och att jag vill ha med alla undermappar, kommer då allt med? Både mail och bifogade filer?
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Ja det skall de göra.
Du väljer alltså att exportera till fil och väljer filformatet pst som output.
När du sedan får upp trädet där du kan ange vad som skall exporteras ställer du dig på högsta vivån i trädet och sedan klickar du i rutan för "inkludera undermappar" Därefter följer du bara instruktionerna så skall det vbara klart.