Datorn iFokus

Datorn

Etikett: off-topic
Läst 3945 ggr
Kaj
0

Testa din hörsel direkt på nätet i din webbläsare

Här kan ni testa och se om ni hör bra

Http://nanok.com/tdh

DesK
0

Kaj, är det okej med dig att jag lägger denna länk inne på Hörselskadade också?

/Désirée

Kaj
0

#1 absolut

DesK
0

Tack!  Glad

Nu finns den inne på Hörselskadade

/Désirée

guraknugen
0

Och om man inte hör det man ska kunna höra, kan det också bero på en hel del annat än hörseln. Usla högtalare (som ofta förekommer i datorsammanhang) kan vara en grej att skylla på.

Krikke
0

#1 Nejdå det är olagligt! Skrattande

/ Krikke

Medarbetare på Hockey iFokus & Fotboll iFokus

| Frölunda HC | IFK Göteborg |

guraknugen
0

#5, #1: Om inte annat lär det väl inte vara just Kaj som bestämmer det, utan snarare den som gjort webbplatsen som länken leder till… (om det inte är Kaj själv förstås).

Eller så är det jag som är ute och cyklar… (fast det var länge sedan; jag har inte orkat laga punkteringen jag fick för några månader sedan än…)

DesK
0

#6 Jag kan inte ens cykla. Däremot tycker jag det är hövligt och trevligt om man frågar innan man sprider andras länkar, tips med mera vidare.

/Désirée

guraknugen
0

#7: Jo, om någon länkat till ett ställe som är hans eller hennes eget, kan jag absolut förstå detta. Men om länken leder till någon annans webbplats är det ju den som gjort webbplatsen som ska frågas, inte den som länkade dit.

DesK
0

#8 Ja visst har du rätt, men om jag läser ett inlägg här, så frågar jag väl i första hand den som postade inlägget. Jag kan ju faktiskt inte veta om sajten ifråga tillhör användaren xxxx här på iFokus.

/Désirée

guraknugen
0

#9: Ännu ett sätt att se det skulle ju annars kunna vara att om man bemödar sig med att göra en webbplats, så kanske man inte har något emot att man når ut till så många som möjligt…

Nåja, detta var bara några tankar i största allmänhet och det ska väl inte direkt ses som någon form av kritik, om nu någon gjorde det.

Cool

Kaj
0

Jag har tolkat denna sida som OK att länka till då den tillhör Universitetet.

Står i deras rättigheter att sidor som tillhör Universitet kan användas förutsatt att man inte ändrar i koden.