Datorn iFokus

Datorn

Etikettprogramvara
Läst 2038 ggr
piamaria
0

Begagnad skrivare

Jag har fått en hp psc 2410 photosmart all-in-one som jag ska försöka installera. Fick tyvärr inte med någon skiva men jag har hittat drivinstallationer på nätet. Men som vanligt måste man göra val! Jag har hittat installationer för Windows Vista och Windows Vista (64-bit). Var ser jag vilket jag har och vilket jag ska ladda ner? Skäms

Bogey
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kolla på bilden, vid röda pilen står om det är 32 eller 64 bitars OP

Hur du kommer dit står i "adressraden"

Om du har 32-bitars så laddar du ner filen som INTE är för 64-bit

guraknugen
0

#1: Men tänk om hon inte har någon röd pil då…

Tungan uteSkrattandeCool

beem
0

Om någon behöver så har jag röda pilar.Tungan utejag har även gula mappar om det behövs.Förvånad

Sorg är kärlek som blivit hemlös

pentsium
0

yes, nu tycker jag att vi låter denna tråden spåra ur också

piamaria
0

Tack Bogey. Det var den jäkla bilden jag inte hittade. Och till er andra, den röda pilen och dom gula mapparna har jag! Flört

piamaria
0

länk

Behöver mer hjälp. Vilket säkert inte förvånar några här! Skrattande Och inte mig själv heller… Tungan ute

Har lagt till skrivaren. Och kollat vad jag ska göra enligt ovan länk. Kopierat från länken ovan:

"Metod ett: USB-kabelanslutning När du ansluter produkten till datorn identifierar Windows Vista hårdvaran och installerar rätt drivrutin automatiskt. Du får ett meddelande när installationen startar och när den är klar. Du behöver inte ladda ned programvara eller sätta i produkt-CD:n.

1. Starta enheten. 2. Anslut USB-kabeln (Universal Serial Bus) till produkten och datorn. 3. Fönstret Enheterna är klara att använda kan visas på skärmen. Om fönstret visas och inte stängs automatiskt stänger du fönstret.

Nu har den grundläggande Vista-drivrutinen installerats. Vissa funktioner kanske inte är tillgängliga som de var för Windows XP, men det finns några sätt att kringgå det. Klicka här om du vill gå vidare till procedurerna för kringgående i det här dokumentet."

Jag får inget meddelande att drivrutinen är installerad! Någon som kan förklara för mig vad jag ska göra?