waptjänster
Vilka mobila webbplatser använder ni er av? Jag tycker wap.sl.se och wap.eniro.se är bra.
Mvh // Johan
Jag använder wap.svd.se och wap.idg.se regelbundet.
Jag använder SL oftast och Hitta.se relativt ofta. Det är nästan de enda.
#0: Tycker du att Eniro är bättre än Hitta?
Vänliga hälsningar
Niklas
Hitta visar inga kartor i min mobil, trots att jag har en full xhtml-läsare.
Mvh // Johan
Vad konstigt. Jag ser kartorna med wapläsaren både i min Sony Ericsson K750i och K700i.
Vänliga hälsningar
Niklas

http://www.sr.se/cgi-bin/mall/index.asp?ProgramID=2370
SR mobila tjänst. Fungerar fint. Fast kan tänka mig att det blir ganska dyrt om man använder den mycket.
Oskar
Tack för tipsen!
Min telefon har wlan, så SR kanske kan vara intressant när man är på ställen med gratis hotspots.
Mvh // Johan

#0 (Johan)
Har för mig att jag sett dig använda en WAP-tjänst också där du kan spela in program bland det som visas på TV också, stämmer det?
// staffan
Ja, det stämmer. TvOnTime har en skön plugin till Windows Media Center. Med den så kan man antingen surfa in från vilken dator som helst till TvOnTime och se sin TV-tablå och välja vad man vill spela in. Det går också att surfa in med telefonen och se sin tablå, trycka på REC och så spelar Windows Media Center in programmet.
Rekommenderas!
Mvh // Johan
wap.smh.se, wap.lunarstorm.se och wap.hitta.se är dom som ligger i telefonen iaf, men det är ganska sällan jag använder nån av dom… Brukar vara bra på att förse mig med dator :)
Jag kör MediaPortals WebInterface Plugin som låter mig se min TV-guide och välja vilka program jag vill spela in.
Dessutom använder jag ofta wap.dn.se.