Metin någon? =)
Hej
Jag vet inte om det finns mer lämpliga sajter för detta inlägget. Men jag skriver här ändå.
Har börjat spela Metin för typ 2 veckor sen. Skitkul verkligen.
Undrar om det är någon svensk här som spelar Metin? =)
Kram
Ha en bra dag! // Pernilla

vet faktiskt inte vad det är för typ av spel ens, men det kanske man skulle testa. vad är det för typ av spel? gratis?
Jo det är ett helt gratis onlinespel. Skitkul tycker jag. Är inte så mycket för spel men dethär var riktigt roligt. Det är ett spel där man skapar sin egen karaktär och sen får man olika quest att dräpa olika monster och springa ärenden åt folk för att samla ihop pengar och gå upp i level. Men grejen är att man inte MÅSTE göra questen för att gå upp i level. De olika karaktärerna har olika styrkor och svagheter och det är både vapen och magi inblandat. Strategispel samtidigt som det handlar om styrka.
Prova! =) Man kan snacka med folk där och bli vänner och sånt. Man kan t.o.m. gifta sig! =D

okej, kanske är värt att titta på, är egentligen inte så mkt för spel jag heller men, vart hittar jag det då?
Vad är MMORPG förkortning för?
Tack. FPS visste jag vad det var iaf. =)

man kan ju välja mellan fyra eller kanske fler spel på sidan. t.ex. ett som heter NosTale, kanske skulle testa detta med..