Datorn iFokus

Datorn

Etiketthårdvara
Läst 1806 ggr
AnnaLundin
0

Var hitta batteri till Acer?

Batteriet till min bärbara Acer Extensa 5220 är helt slut och jag behöver verkligen ett nytt. Problemet är bara att jag inte hittar något. På Dustin (där datorn är köpt) finns inget och senaste tipset komplett.se hade noll träffar på batteri till Acer.

Någon som har något bra tips om var jag ska leta vidare?

Jalking
0

Jag fick nyligen ett e-posterbjudande från Acer att köpa nytt batteri. Behöver inget så jag kastade mailet. Jag ska kolla när jag kommer hem om jag har det kvar i mailprogrammets papperskorg.

guraknugen
0

Måste det vara originalbatteri? Såg att http://www.kjell.com/ hade batterier till Acer (ej original, vilket inte behöver vara en nackdel), men det framgick inte vilket batteri som passar till vilken Acer, mer än att man fick veta den nominella batterispänningen och kapaciteten. Det finns bilder dock, så du kan ju titta om något ser ”rätt ut” och dessutom stämmer med spänning [V]. Kapacitet [mAh] behöver ju inte vara samma som originalet. Ju högre desto bättre, helt enkelt. Ju högre, desto längre håller batteriet mellan varje uppladdning.

AnnaLundin
0

#1 - ja tack, gärna!

#2 - tack för tips, ska kolla där
… har kollat nu och de hade inget till min modell Skrikandes

Jalking
0

Tyvärr hade papperskorgen hunnit tömas, men jag minns att det handlade om Acer Store. Hittade denna sida…

AnnaLundin
0

#4 - tack, jag ska kika där Skrattande

Hjortronsylt
0

Handlar själv alltid av Batteriexperten. Där finns ditt batteri för 895 kr + frakt 29 kronor. Snabba leveranser!

AnnaLundin
0

#6 - ska kolla där, tack för tips!

maken hade hittat något någon annanstans också, men det var betydligt dyrare. men du finns det hopp i alla fall! TACK ALLA!