Datorn krånglar!
du kan ju börja med att ladda ner det här programet som tar bort onödiga filer som man samlar på sig med tiden. CCleaner
uppeill höger laddar du ner.
Om du inte vet det så är allt som ligger på skrivbordet och mina dokument, mina bilder etc på C: (där du installerat windows)
Jag vet att det är det ;) Jag har flyttat Mina Bilder till D:.
Det går inte att installera det där programmet: "Det finns inte tillräckligt med utrymme på disken för att spara C:\DOCUME~1\RJANHA~1\LOKALA~1\Temp\GQ0zCjeu.exe.part.
Ta bort onödiga filer från disken och försök igen, eller försök spara till en annan plats."
okej bra.
Du måste ta bort filer som du inte behöver… Rensa denna mapp, det är där alla temporära filer sparar, bara onödigt.
Gå till C:\temp
markera allt och radera, glöm inte att tömma papperskorgen
det borde ta bort en del,förhoppningsvis.
Jo jag förstår att det inte går att installera då det inte finns någon plats för det. Det borde gå att avinstallera..
D
Det finns inget som heter "temp" på Lokal Disk C:.. ;S
Ja, jag gick in på diskrensning och valde att ta bort alla temporära filer.
aa men vad bra, blev det någon skillnad?
Det håller på. Det har inte ens gått 25%…
aha såpass, okej låter bra de.

När du kör diskrensing har du även ett val som heter "Komprimera gamla filer"
Den kan du bocka i om du ser att den tar upp mycket plats. Den funktionen tar inte bort några filer men försöker komprimera filer som inte använts på länge. Om du sedan behöver anväbnda dessa filer kommer Windows automatiskt att packa upp filerna till dig utan att du märker någon skillnad.
Vill även upplysa om att utrymmet på C disken där operativsystemet ligger bör ha minst 10-15 procent ledigt utrymme för att Windows skall fungera bra. Har du så lite utrymme som du har så kan du få systemhängningar och annat krångel med din dator.
Så tipset är att alltid hålla minst 10-15 % ledigt på c-disken (om ditt operativsystem ligger där).
Ja, jag valde det, hade datorn igång en stund under natten, sen blev den färdig :)
Tack så jättemycket för hjälpen!