Kommer inte åt mapp...
Jag kommer inte åt min bildmapp när jag tex ska skicka med en bild på mejlen . Mappen öppnas inte….
Likadant om jag ska byta Avatar på iFokus, hela browseknappen syns inte alltså kan jag inte trycka på den….
Även när jag ska lägga till en bild i min blogg så är Browse knappen en femtedel så stor och går inte att trycka på.
Det är som att min bildmapp är spärrad för internet, eller??
Tacksam för svar!
Du kan ju prova att ta några printscreens och visa oss hur det ser ut så förstår man lättare. Jag kan tänka mig att det har något att göra med flash player.. iaf på tangentbordet finns en knapp som brukar heta just print screen eller en förkortning av det.. tryck på den, då tas en kopia eller ett kort av det du ser på skärmen. Sen kan du gå in programet Paint och sen klistrar du in. …. fan dum jag är.. du kan ju ändå inte lägga upp en bild på det. Måste vara trött.
Men prova att uppdatera datorns drivrutiner på moderkortet,grafikkort, flashplayer etc. Vet du inte hur man gör så kanske du kan få hjälp av någon du känner? eller fråga här igen men det är så mycket svårare att förklara över internet. Många brukar fuska med att uppdatera datorn och då uppstår problem förr eller senare.

Tack snälla för ditt svar, ska prova det du skrev!
Vi laddade ner windows explorer 8 från deras hemsida och sen kom problemen
Windows explorer? Menar du Utforskaren (Explorer) eller Internet Explorer? Eller finns det ett program som heter Windows explorer? Vad är det för ett program i så fall?
antagligen internet explorer som hon menar
Ja, det skulle inte förvåna mig…