har segt internet!!!
hej jag tänkte höra om de e någon som vet något tips på hur man skulle kunna trimma sin uppkoppling
Har väl rätt mycket fått för mig att "trimning" av en uppkoppling är mest skenmanövrer. Om det går långsamt att surfa kan det hjälpa med inställningar i webbläsaren (firefox har en bunte inställningar som snabbar upp sidor som kräver många requests för att visas, t.ex.) Annars är det nog tyvärr en snabbare uppkoppling som behövs för "riktiga" resultat.

Du kan ju stänga av bilder och sådant, då går det jo mycket snabbare men det är inte riktgit lika kul att surfa längre.

nä de e ju inte de men jag tänkte om de finns något som gör att de kan gå snabbare med nå program

Problemet är att inget program kan öka hastigheten på ditt internet, Men att använda sig av Firefox istället för IE kan göra att det går snabbare att surfa.

ok vet du vart man skulle kunna ladda hem de???

Du ska veta att FireFox är en alternativ webläsare till IE som fungerar bättre men inte garanterar att det går forttare. Jag tycker att den är bättre än vad Internet Explorer är för tillfället.
Följer du denna länk hittar Mozilla Firefox webläsaren. 99% av alla sidor fungerar lika bra eller bättre i Firefox och iFokus fungerar felfritt i Firefox!

Några förtdelar med Firefox är att den blokar popups(fönster som öppnas som man andå inte vill ha men som snor hastighet), att man kan använd samma fönster med flera tabbar isället för separata fönster för varje sida man vill surfa parrallelet på.