Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 800 ggr
Faxlin
0

Lite små skojigt

Tycker jag i alla fall. Men klockan är visserligen snart fyra och jag har ruggigt låg humor. Vet inte ens om det är okej med en sådan här tråd, men nnars kan ni väl ta bort den då. :-)

Ett virus kallat Arbet

Ett nytt virus kallas "arbete" är i omlopp. Om du mottar någon form av "arbete", antingen via e-post, Internet eller helt enkelt överlämnat från en arbetskamrat- ÖPPNA DET INTE!

Detta har cirkulerat på vår arbetsplats i månader och de som frestats att öppna "arbete" eller ens titta på "arbete", har märkt att deras sociala umgänge raderats och att deras hjärna slutat att fungera.

Om du träffar på "arbete" via e-post, då ska du för att utplåna viruset, skicka ett e-postmeddelande till din chef med innehållet "Jag har fått nog av din skit, jag har gått till baren." "Arbete" kommer nu automatiskt glömmas bort av din hjärna.

Om du får "arbete" i pappersform, släng det helt enkelt i papperskorgen. Ta på dig din jacka och gå till närmsta bar med ett par vänner och beställ tre öl (eller whiskey). När du gjort det här 14 gånger, kommer du märka att "arbete" inte längre har någon betydelse för dig och att Scooby Doo var den bästa tecknade serie någonsin.

Skicka detta meddelande till alla i din adressbok. Om det inte finns någon i din adressbok, är jag rädd för att "arbete" redan tagit över ditt liv.

Japp, blev en mildare än vad jag tänkt mig. Vet inte riktigt hur ni grabbar här på forumet tar det om jag jämför er med datorer.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Erik
0

Flera av oss överlever nog…

;)

Faxlin
0

Låter bra, då kommer det komma fler saker längre fram :-)

De som tar illa vid sig får väl hojta till så slutar jag.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Staffan
0

Åsa, hur tar ni kvinnor det om jag jämför er med en Barbiedocka? Är det helt okej? *bollar tillbaka frågan*

Flört

// staffan

Faxlin
0

haha, japp för mig är det helt okej. Eller varför inte med en kopp kaffe eller en chokladbit?

Läs denna Staffan, kanske lär du dig något nytt *retas*

Varför kaffe är bättre än en kvinna
1. Du behöver inte tillsätta grädde för att kaffet ska smaka gott.
2. Kaffet klagar inte om du lägger vispad grädde i det.
3. En kopp kaffe ser bra ut på morgonen.
4. Du somar inte efter en kopp kaffe.
5. Du kan alltid värma upp en kopp kaffe.
6. Kaffe är billigare.
7. Du arresteras inte för att du beställer kaffe klockan tre på morgonen.
8. Kaffe tar aldrig slut.
9. Kaffet är väck ur ditt system morgonen därpå.
10. Du kan göra kaffet så sött som du vill ha det.
11. Du kan röka på samma gång som du dricker kaffe.
12. Du kan släcka en cigarettfimp i en kopp med kaffe.
13. Kaffe luktar och smakar gott.
14. Om din kaffepanna läcker kan du använda vanligt hushållspapper att torka upp det med.
15. Du kan alltid få nybryggt kaffe.
16. Du kan sätta på en kanna kaffe, lämna rummet och den är het när du kommer tillbaka.
17. De säljer kaffe på polisstationer.
18. Du kan alltid slänga bort en kopp dåligt kaffe.
19. Kaffe går ner lättare.
20. Om du lägger choklad i ditt kaffe går det inte upp i vikt.
21. Det spelar ingen roll hur ful du är, du kan alltid få en kopp kaffe.
22. En stor eller liten kopp? Det spelar ingen roll.
23. Ditt kaffe tjatar inte på dig.
24. Kaffe luktar gott på morgonen.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Psyflex
0

nu tror du att du var rolig va???

Faxlin
0

SkrattandeJapp, var jag inte det??? Trodde jag. Men som sagt var, jag har ju låg humor. Har jag ju sagt tidigare. Dessutom ska du vara snäll. Så det så. Flört

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Saber
0

Hehe, de är faktiskt ganska bra!

Staffan
0

Glad