Datorn iFokus

Datorn

Etikettinternet
Läst 806 ggr
Psyflex
0

min dator

Hejsan jag har en liten fråga min dator e seg på dagarna men på kvällarna e den ganska snabb jag vet inte hur de kommer sig och de e med internet som saken gäller

Faxlin
0

Jag vet. Det är en gammal dator. Det mesta behöver bytas ut. Men försök att stå ut tills du sparat ihop till en ny.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AktieTrader
0

#0 Det låter som din internetuppkoppling är hårt belastad på dagen. Troligtvis delas anslutningen på något vis utan att du kan göra något åt det. Bor du i lägenhet med internetuppkoppling som inte är ett vanligt ADSL?

Psyflex
0

ja jag använder ju router och den andra datorn u husset går de bra att surfa på men den jag sitter på den går de as segt på jag vet inte vad de kan bror på de kanske är för att jag har en p2 jag ska köpa en ny dator men jag vet inte vart jag ska köpa den ifrån jag hadde tänkt att köpa den från dell men vissa säger att de e ganska dumt att köpa den där ifrån efter som att saker går sönder där ganska ofta så du som håller på med att bygga datorer ge mig ett tips på hur jag ska göra

johan
0

Jag har flera datorer på Dell både hemma och på jobbet och vi har dessutom två kurslokaler med Dell-datorer och dom går inte sönder.

Det enda problemet jag haft var att grafikkortet pajade efter två år, men det var ett OEM-kort från ATI.

Mvh // Johan

Psyflex
0

ok men jag vill ju vara säker på att allt håller som de ska

johan
0

Om du tecknar deras Complete Care-garanti så kommer dom hem till dig och fixar felet nästa arbetsdag. Finns både för 1 och 3 år.

Mvh // Johan

AktieTrader
0

#6 tyvärr så kostar den väligt mycket jämfört med inskicksgaranin.

Faxlin
0

Men ack så skönt att de kommer hem och grejar det. Jag har Dell och haft i flera år. Har aldrig haft några problem med dem.

Audiatur et altera pars

Psyflex
0

jasså du vad e de som gör att din dvd cd-rom inte funkar då :P

Faxlin
0

haha, det är förbrukningsvaror lilla vän. Saker håller inte i evigheter vet du inte det?Skrattande

Audiatur et altera pars

Psyflex
0

jo men dem ska hålla mer en 2-3 år

Faxlin
0

Hmm, hur gammal är min dator då? Jag har betalat klart på den så den måste ha passerat 3. Så ja 4 år. Vet inte hur länge ska en dvdrom hålla då? Jag tycker det verkar bra med en dator som första som går sönder på är dvd-romen efter fyra år. Men vem vet, kanske är det så att den ska hålla längre.

Audiatur et altera pars

Psyflex
0

ja de ska den nog kan jag tänka mig de bror ju på hur ofta man använder den

Faxlin
0

Japp, jag tycker det är bra i alla fall. Har ju läst om andra som deras gått sönder redan inom ett år.

Audiatur et altera pars

Psyflex
0

ok men men de e ju inte din dator vi skulle snacka om utan min

Faxlin
0

Skrattande*viskar* min är roligare att prata om.

Audiatur et altera pars

Psyflex
0

ok men en ska de känns inte kul för mig vet du de jag kan vara så dum vet du så jag kan ju skaffa en som e mycket bättre en din så ska vi se vem som står där sen jag har redan hittat en för 7995:-

Psyflex
0

men om din dator e så bra och funkar vad gör du då på datorn fokus???

Faxlin
0

Så du menar att för att jag har en bra dator så har jag inget på datorn iFokus att göra? Det här är en sajt som är öppen för alla som är intresserad av datorer, du behöver inte ens ha en dator eller kan sitta med värsta sorten. Det spelar ingen roll. Alla är välkommna här, liksom på alla andra sajter på iFokus. Det är ett ställe att trivas på med likasinnade.

(förlåt kära sajt värd om jag skrivit något som inte stämmer)

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Psyflex
0

jag sa inte att du inte får vara här men jag tänkte bara efter som att du har en så bra dator vad ska du då skriva här ja du kanske har annat att fråga om de vet ju inte ja

Faxlin
0

Eller så kan jag roa mig med att retas med dig. Tycker jag är rätt roligt faktiskt. Jag är född retsticka.

Mvh Åsa

Audiatur et altera pars

Psyflex
0

ja de kan ja ju lova att du är