Facebook hjälp!
Jag visste inte vilken sajt jag skulle lägga denna i men får bli här.. Jo ett spel jag spelar på FB har helt plötsligt sluta fungera?! Katastrof skulle jag kalla det, spelet heter pet socetiy och jag har mejlat de att de inte fungerar, men de svarar bara med något drygt auto svar. Alltså jag försöker ladda spelet, men det laddar bara klart och går inte ''vidare'' till spelet.. Vad kan felet vara? Jag har testat på andra datorer på mitt andra konto och på det andra kontot fungerade det. (där har jag ju ingen hög lvl och det tar flera månader att bli i hög lvl..) Jag har installerat om JAVA och adobe reader och alla program som gå att tänka sig. Har testat ALLT…
Så snälla någon hjälp mig vad ska jag ta mig till det ju mitt favorit spel!
Hur länge har du spelat?
#1 - oj något år skulle jag väl tro..
Pet suciety är ett flash spel. Prova med att uppdatera din flash klient.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
#3 - har redan uppdaterat 50 gånger.
#4: Det kommer nya uppdateringar hela tiden, så hur många gånger man än uppdaterar kan man vara säker på en sak: Det kommer att komma ytterligare en uppdatering…
#5 - det är inte problemet. Det är något med mitt konto, kan ju spela på mitt andra konto och det är exakt samma uppdateringar där?
#6 Det kan vara princip vad som helst, uppmanar dig att vända dig till deras forum och fråga där vad det kan vara för fel. Alternativt vända dig till Facebook.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek