saknas bokstäver i registret?
Min lillebror har nyss fått en laptop, en packard bell med windows 7 och 64bitars. Minns inte exakt modell tyvärr.
Datorn kråglar från start, har provat att installera om utan resultat. Senaste grejen den fick för sig var att nero (brännprogrammet) tog över allting och la in genvägar överallt! Man kan inte öppna något, starta något program, gå ut på internet. Vad man än gör så startar nero bara, som givetvis inte går att installera. Inte ens registernycklarna gick att rycka. Något är heltrasigt någonstans 
Den krashar och strejkar på alla möjliga vis, kan tyvärr inte lämna utförligare beskrivning då jag ej har kunnat se vad som händer själv. Eventuella frågor försöker jag givetvis besvara ifall ni kommer på något.
Vad kan det alltså vara för fel på datorn? Senast jag såg liknande besvär vad på en gammal vectra med win 95, och där fattades 2 bokstäver i registret. Kan det vara något sådant nu?
Är den ny så reklamera skräpet direkt. Utan att göra någonting. 
Hälsningar Gnidde.
Hade det varit min dator så hade jag gjort det direkt.
Kan man reklamera utan att gå till den butik där man köpte skräpet? Annars blir det tyvärr en tripp på närmare 70 mil för att reklamera eländet 

Om samma butik finns på din ort kan du reklamera den där. T ex om man köpt den på SIBA så går det att reklamera på vilken SIBA butik som helst. Samma gäller med de andra stora butikerna som säljer datorer.
Finns inte butiken på din ort så brukar de kunna hjälpa till med att sända dig en kartong som du kan lägga datorn i och sedan gå till posten och sända in den´m till dem. De brukar även stå för portot i sådana fall.
#3 Tack, då får jag hoppas de vill skicka en kartong.