Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 1002 ggr
Eve
0

Gratis forum?

Hej. Jag håller på med en hemsida just nu och jag letar efter någonstans man kan få tag i ett gratis forum. vet du något? Maila mig!

Eve - Sajtvärd för Weight pull iFokus

AndersE
0
Eve
0

andersE - alltså, jag menade som man kan lägga till på sin sida, en tjänst..

AndersE
0

Ja, du kan skapa ett forum på iFokus och den tjänsten är gratis!

Annars förstår jag inte vad du menar? Vill du bygga ett diskussionsforum på en egen hemsida?

poike
0

Eve: Jag har inte kunskaperna själv, men det verkar relativt enkelt att istallera ett gratis PHP-forum, typ phpBB.

Kaj
0

Varför inte nyttja iFokus som forum? Vi är ju gratis och ha har det mesta

Robert
0

I FotoiFokus hittar du bland 360 länkar och bland alla dessa länkar finns det en kategori som heter "Fotohemsida - tips & tricks, verktyg, program, tjänster "Fotohemsida - tips & tricks, verktyg, program, tjänster".

Gå in på "Länkar"

Robert

Faxlin
0

Saken är att hon är ute efter att starta ett sorts rasforum för hästar och iFokus har redan Ridsport iFokus liksom.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Saber
0

Kan hon inte få en underkategori till ridsport som är för ras-hästarna? Eller varför skulle det inte kunna finnas ett rasforum för hästar på ifouks?

johan
0

#7: Det finns i sig inget hinder att det kan finnas flera sajter om samma huvudämne. T ex det kan mycket väl finnas en generell hundsajt och flera sajter om enskilda hundraser.

Mvh // Johan

Niklas
0

Jag kan också tänka mig egna sajter för vissa raser. Shetlandsponnier finns det till exempel väldigt många av och därmed många som är intresserade av. Om någon kan samla just dem på en plats är det ju bra. Jag ser inte att det ska behöva bli ett problem för Ridsport. De kompletterar varandra.

På samma sätt kan det finnas ett bilforum och ett BMW-fourm vid sidan av varandra, eller ett sportforum och ett fotbollsforum. Finns det en tydlig intressegrupp tycker jag att det finns ett tydligt underlag för en sajt.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Faxlin
0

Okej, tänkte inte i de banorna. Men när vi nu pratar sajter. Varför har vi ingen hundsajt. Jag som schäfer uppfödare skulle älska en sådan sajt. Jag lovar. Behöver fler sajter att skriva i. Skrattande

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Niklas
0

#11: En motfråga då: Varför har du inte startat en hundsajt? :-)

Det handlar om att hitta värdar för alla sajter. Vi kan starta sajter i den takt vi hittar värdar. Tipsa gärna personer ni känner, och som är lämpliga värdar, om iFokus.

Vänliga hälsningar

Niklas

Staffan
0

#11 #12

Jag tror inte att vi ska tillåta att samma person är värd för flera sajter - det är mycket jobb bara att hålla igång en sida.

// staffan

Niklas
0

#13: Du kanske har rätt. Man kan vara Medarbetare på sajter man inte är värd för i stället. Jag vet att flera här gör på det sättet.

Vänliga hälsningar

Niklas

Linda
0

Inte för att vara sådann men en ras sajt som konkurerar med Ridsport välkomnar jag inte..

Niklas
0

#15: Jag tror inte att de skulle behöva konkurrera. Jag tror att det skulle kunna bli ett komplement.

Vänliga hälsningar

Niklas

Eve
0

Jag vill inte ha med iFokus på min sida, då det känns som att jag konkurerar med Ridsport iFokus. Jag har funderat på det där med forum, jag tror att jag ska tagga ner det och hålla mig till informationen.

AndersE
0

#17 Ett sätt att skapa ett forum till en sida kan vara en e-postlista. Finns sådana på Yahoo t.ex. Jag vet inte riktigt hur det fungerar fast jag är med på en…

Sen funderar jag på varför du inte skulle kunna bli Medarbetare på "Ridsport" med eget ansvar för några grupper i forumet. Sedan kan du ju länka till en hemsida från Ridsport om du inte nöjer dig med artiklar på Ridsport?