Datorn iFokus

Datorn

Etiketthårdvara
Läst 1955 ggr
pernillaa
0

X-box 360 + projektor?

Hej

Visste inte vilket annat forum än det här som jag kunde posta den här funderingen.

Jag ska ha filmvisning i Juli med en projektor lånad av en skola. Har inte haft möjlighet att kika på uttagen på den men vad jag kan minnas sen jag gick på den skolan så är det samma kontakt som en helt vanlig dataskärm till en dator.

Nu slog mig tanken att det vore himla kul att kunna köra Rockband på X-box 360 med hjälp av projektorn.

Nu kan det ju mycket väl vara så att den har andra uttag också men om det enbart finns det uttaget jag nämnde….finns det något sätt att koppla så man kan köra från x-boxet till datorn och till projektorn eller på något annat skruvat sätt?

Snälla dumförklara mig inte för den här frågan för jag tror inte det finns nån chans att ordna det men hoppet är det sista som överger en. Och det finns förhoppningsvis någon mer kunnig här än jag. Annars skulle jag inte ställt frågan.

Tänkte bara att det kanske inte vore helt omöjligt om man jämför en tv med projektorn. Som sagt, vilka uttag som finns är ju värdefull information så jag får väl uppdatera när jag vet. Ska be att få komma och kika på den så snart som möjligt. Vore bara sååå grymt att få köra med projektorn.

Kram på er

Ha en bra dag! // Pernilla

pernillaa
0

Kan även tillägga att sekreteraren på skolan benämnde projektorn som "den gamla projektorn" så…ja….

JohannaEkroth
0

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

pernillaa
0

Det beror på vilket x-box man har också. Tvärkikade nu på x-boxet när jag var hos killen och kunde inte se några sånna utgångar tyvärr. Ska kika närmre sen. Men projektorn har RCA.