Datorn iFokus

Datorn

Etikettwindows
Läst 3192 ggr
Moa-16
0

Går inte att publicera filmen...

…Jag gjort i Windows movie maker? Har alltid gått annars. Så jag förstår inget alls??? Står såhär:

Windows Movie Maker kan inte publicera filmen på platsen du angav. kontrollera orginalkällfilerna som används i filmen fortfarande är tillgänglig, att platsen där du vill publicera filmen är tillänglig och att det finns tillräckligt ledigt hårddiskutrymme. Försök sedan igen.

Men jag kan inte tänka mig att det är något av felen. Som sagt har det alltid funkat förrut? Har raderat lite, iaf det skulle vara det felet, fast jag inte tror det. Men det funkar inte ändå. Vad kan det då vara???

Inkanyezi
0

Du kanske har gjort en väldigt stor film som inte kan läggas i ett stycke på FAT, så att du måste ha ett annat filsystem eller dela upp den i mindre bitar för att den ska kunna "publiceras"?

Moa-16
0

#1 Hm, är väl det =/ Vill gärna ha hela i samma. "ha ett annat filsystem"? Hur fixar man det?

Moa-16
0

Fast jag har haft längre, & då har det funkat. Så det är lite konstigt..

Moa-16
0

Men nu funka det helt plötsligt O.o Märkligt..

Moa-16
0

Vad irriterande! Nu funkar det inte igen! Förut så starta jag bara om den så funka det igen. När jag startar windows movie maker så kommer det upp några konstiga saker i hönet längst ner, ni vet? Misstänker att det har något med dom att göra? Ända skillnanden mot när det funkar är att dom inte är där.. Jätte konstigt! Vad ska jag göra? -.-

Moa-16
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär ser det ut?

Moa-16
0

Ingen som vet vad det kan vara för fel? Jag blir tokig snart..

Moa-16
0

Nu är jag tokig.. Nu står det att windows movie maker är öppen på en annan användare & att det därför inte funkar. Men det är den inte? Ingen som är haj på sånt här?

Moa-16
0

Nu funkar det helt plötsligt! Haha, skönt att att ett ställe att skriva av sig på åtminstonde -.- Glad midsommar:-d