Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 714 ggr
johan
0

MMS: tanter ifokus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tanter ifokus

Klicka på bilden för en större version.

Du kan också skicka MMS till iFokus. Lär dig mer här!

Mvh // Johan

KerstinP
0

Sådana har vi gott om på hundsidan."LER"

Solveig
0

De är överallt :)

kerstinjoh
0

Vad har ni gott om på hundsidan???

Hjälp!!!! Mobbing på gång!Räcka ut tungan

johan
0

#3: jag tror dom syftar på att dom har gott om MMS eller möjligen bilder på Hundsidan. :)

Mvh // Johan

navarro
0

Jag tror att det ar sana som mig ni tycker till om. Ar 60 ar och mormor, men jag har vuxit upp i ett fritt demokratiskt land och nu verkar det vara en del som tycker att vi ar i vagen. Ha, ha, ni bedrar er, for vi har mycket att ge fortfarande. Jag har ocksa en liten spansk gathund, som ar en slakting till Tibetansk Terrier. Bara for att retas med er unga, som ocksa blir aldre sa smaningom, satter jag in en bild pa min kara vovve. Aldern sitter inte i aren man levt utan hur man ar installd till livet, det finns manga unga tanter och manga aldre tjejer, om ni forstar vad jag menar. Lev livet istallet for att klandra. Sjalv bor jag ju i Spanien och njuter varje dag!

KerstinP
0

navarro, vilken gottegris du är som bor i spanien. Är det varmt och skönt där nu? När det gäller tanter och dina synpunkter så håller jag med helt och fullt. Är ju också tant.OskyldigGeneradFundersam  Åtminstonne till åldern,men inte till sinnet.Flört

navarro
0

Hej KerstinP! Ja det ar gott, men eftersom jag bor uppe i bergen (fjällen) ar det kallt pa natten och varmt pa dagen, just nu over 20 grader. Jag bor har pa grund av astma, det ar fritt fran kvalster pa den hojd jag bor och fran att ha varit allergisk mot nastan allt, kanner jag inte av nagon allergi langre och anda finns det olivlundar 100 m fran bostaden. Men det varsta ar att här har nastan ingen kunskap om datorer, jag har min familj i Sverige och anvander datorn att halla kontakt och lasta tidningar etc. Jag brukar be om hjalp har med allt krangligt som dyker upp.