Länk till min hemsida
Visst finns det nåt sätt att kolla om andra hemsidor har länkat till min? Har för mig att det ska kunna gå men minns inte hur..
Det ska gå att få fram, har själv gjort det men kommer bara inte ihåg hur man gjorde.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Då sitter vi i samma sits då. 

Vilka länkar till mig?
Hur kan jag se vilka som länkar till mina sidor?
Alla sökmotorer har någon typ av link: operator man kan använda, men vilka ger bäst resultat och kan man lite på de siffror sökmotorerna visar.
Det går att använda link:domän.x i Google för att se en del av de länkar som Google känner till, Google visar bara ett urval länkar vid en sådan sökning så resultatet är inte särskilt tillförlitligt.
Däremot kan man i Webmaster Central se alla länkar, men det fungerar ju bara för egna webbplatser.
MSN/Live
Microsoft har på live.com ett antal intressanta kommandon. Viktigt att tänka på här att man måste lägga till ett + före de olika kommandona.
+link:urlVisar länkar till angiven URL+linkdomain:domän.xListar alla sidor som länker till någon sida på domänen+linkfromdoain:domän.xDetta är en lite spännande operator, den listar alla domänder som den angivna domänen länkar ut till.
Yahoo
Yahoo är de som allmänt anses visa bäst (mest korrekta) siffror, för att lista alla sidor som länkar till en viss domän kan man ange linkdomain:domänen.x -site:domänen.x
(sidor tillhörande domänen själv visas inte med denna sökning)
Ett alternativ som Yahoo gärna för fram är Yahoo Site Explorer som har motsvarande funktionalitet.
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
OJ! Tack, Zepp.. Nu ska jag kolla runt och se om jag hittar länkar. 
Zepp: Jag e lite trög så jag måste fråga för jag såg det inte i min snabbkoll på din länk: Vart skriver man dessa kommandon för att kolla upp länkar?
utöver det funkar detta bara om man har en egen domän? Om man ligger på ex ett webbhotell blir det knepigare? Även om de ofta tillahandahåller trafikrapporter.
Jag har egen domän, då borde det väl fungera?
#6 av det jag har förstått så fungerar de bra då. Själv har jag lagt upp en sida på mitt kontoutrymme på glocalnets server. Så det blir knepigare då tror jag?