Buggar i senaste Firefox-ver
Mozilla har stoppat alla uppdateringar av Firefox
http://www.idg.se/2.1085/1.340033/mozilla-har-stoppat-alla-uppdateringar-av-firefox
Mozilla meddelade igår att företaget stoppat alla uppdateringar till de senaste versionerna av Firefox 3.5 och Firefox 3.6.
Anledningen är att den senaste uppdateringen som släpptes i förra veckan har orsakat att flertalet användare rapporterat att webbläsaren kraschat.
Problemet påverkar webbläsaren på samtliga plattformar, Windows, Mac och Linux.
/L
Jag uppdaterade FF till v3.69 (senaste versionen som Mozilla blockat) och min FF har aldrig funkat bättre… 

Jag har version 3.6.9 (Linux), och den funkar bra. Säkert finns det buggar, men den har inte kraschat för mig ännu. Journalister skriver bra krattigt ibland. Jag har mycket svårt att tänka mig att flertalet användare skulle ha rapporterat krascher. Det skulle nog ha stått "flera" eller "ett flertal". "Flertalet" betyder ju mer än hälften av användarna, och så många kan omöjligt ha haft problem.
#2: Just den felskrivningen ser och hör man ganska ofta numera, har jag märkt. Men det bekräftar bara min urgamla teori om att vi alla egentligen är idioter…
3.6.10 - finns nu.
/L