Högtalarproblem
Har riktigt irriterande högtalarproblem som jag försöker ta tag i nu… Vet dock inte om det är ett problem egentligen, eller om det bara är jag som inte vet hur det funkar?
Hur som helst så har jag ett par Altec-högtalare, samt ett Plantronics-headset. Problemet är att jag inte lyckas få ljud i headsetet när jag använder skype eller liknande. Micen funkar, men inte ljudet, det kommer ut ur högtalarna. Drar jag ur sladden till högtalarna, så kommer inget ljud alls. Musik i spotify spelas däremot i headsetet när jag har både headset och högtalare inkopplade samtidigt.
Helst hade jag sett att ljudet automatiskt spelades upp i headsetet när jag kopplar i det, och ha högtalarna ikopplade jämt? Det är så jag är van vid det efter att ha haft laptop hela tiden =P
Såå… Högtalarna fungerar hela tiden. Sätter jag i headsetet så spelas musik upp i dessa, allt annat verkar spelas upp i högtalarna.
Vad gör jag åt detta väldigt frustrerande problem? 

Mvh Stephanie 

Hur många högtalarutgångar har du på datorn?
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Det är lättare sagt än gjort att kika bakom just nu dessvärre, tror att det är två 3,5mm om jag förstått det rätt? Det är såna vanliga hörlurssladdar i alla fall en fram och en bak. Vet inte om det finns någon mer på baksidan, men tror inte det.
Här står det mer, men jag såg inget om hur många.

Mvh Stephanie 

Ser ut som om du har tre utgångar, för olika högtalare.. har du sådana högtalare som är gjorda för detta?
Det vet jag inte?

Mvh Stephanie 

Verkar iallafall som om du skall ha en höger o en vänster samt en subvofer.