Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 2995 ggr
Alexej
2010-12-26 17:09
0

Problem med google-sökrutan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sedan några dagar kan jag inte envända sökrutan längre. Jag kan skriva in ett ord tex och få upp sökalternativ men när jag klickar på sök kommer hela tiden den här sidan upp.

Både i FF och Explorer. Har gjort alla rensningar som finns och återställning till en dag där det fortfarande funkade.

Väldigt irreterande. Vet någon hur jag får tillbaka sökfunktionen i sökrutan?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sessan1
2010-12-26 20:18
0

för mig funkar det hur bra som helst

så jag vet inte varför du inte får fram sökrutan?

jag testade precis, och det var inga problem

Alexej
2010-12-26 20:57
0

Jag får fram rutan, kan skriva i den och det kommer också sökalternativ upp men när jag klicka på förstoringsglaset kommer alltid "NotFound" sajten upp.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sessan1
2010-12-26 21:47
0

?

Vad ser du förstoringsglaset ngn stans

så här ser google ut hos mig

jag ser inget förstoringsglas :(

Alexej
2010-12-27 00:29
0

Jag har en extraruta i högra hörnet- bild 2.

Om jag skriver google.se då får jag bara det här upp.

Och skriver jag nånting in rutan som på bilden då kommer några förslag men inte den vanliga googlesökningen.

Ladydragon
2010-12-27 02:17
0

jag skulle rekommendera dig att alltid använda sidan www.google.se istället

vad jag har fattat så är det främst Firefox som har den oerhört korkade rutan och den kan krångla

och istället så lägg google sidan i bokmärkesfältet där du kan se den hela tiden

ett litet tips man kan byta namn på bokmärkena speciellt i bokmärkesfältet så får man plats med fler