Allt blir fel. Hjälp?
Jag om installerade datorn och det funkade tills den startade om sig själv och det stod något om "System32" och sedan kunde man inte starta datorn utan att samma meddelande kom upp. Installerade om datorn typ 2 ggr till men det blev samma sak.
Så en kompis hjälpte mig att installera om till Ubuntu Linux, som fungerade. Men blev så irriterad eftersom jag inte kunde fixa ljudet, vissa program kunde jag inte ha så jag installera om datorn till Windows igen. Och nu har det inte varit några problem angående "System32". Däremot så fungerar inte vissa program, det kommer något felmeddelande upp.
Och nu när jag installerade Winrar för att kunna installera Photoshop, så kommer ingenting upp när jag startar det. Inte heller när jag klickar på filen som ska öppnas med Winrar.
Någon som vet vad problemet kan vara?
Har det något med system32 att göra och vad är då det? Och hur fixar man.
Vill bara ha en fungerande dator igen, blir så frustrerad!
Exakt varför måste du ha Winrar för att installera PhotoShop? Ingår inte allt du behöver på installationsskivan du fick när du köpte PhotoShop? Det var dåligt i så fall, med tanke på hur dyrt programmet sägs vara.

System32 är en mapp där flera viktiga systemfiler ligger.
Du får nog speceficera lite mer.
Operativsystem?
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
#1 Jag laddade ner den och man måste extrakta filerna för att kunna installera ?
#2 Hur ska jag speceficera mig mer? Jag vet inte alls något om datorer typ så.
Operativ system innebär väl Windows? eller så är jag ute och cyklar
Har lite svårt att tro att Adobe vill att man ska ladda ner Winrar för att kunna installera deras program. Finns det ingen installationsfil? Om det bara är en fil, är den inte självextraherande?
Låter oerhört skumt i mina öron, men det är väl bara jag då.
Jag laddade ner det, finns inget annat sätt att förklara på.
Well.. nu vill inte Msn heller starta och när ag försöker logga in på jätte gamla msn så står det ngt om system32 så antar att den börja dö igen. Skulle verkligen behöva hjälp med det här.
Antingen hur jag kan fixa det eller om jag kan få någon länk till ny om installation. Svårt att förklara, men så jag kan bränna ut och om installera så det fungerar eller något.
Det händer ofta att det är fel på winrar-filer man laddar ner och då är det inte mycket att göra tyvärr. Instämmer förövrigt med #2… Lite mer information om vilket operativsystem du använder (Windows eller Ubuntu, samt version) gör det enklare att hjälpa dig.
Har du orginal-Windows? Piratkopior tenderar att vara söndertrasade med skräp och konstigheter. Vilken version av windows har du? Kan varmt rekommendera windows 7 då vista enl. mig inte var något vidare (xp var också bra..)
#5: Så du laddade ner någon sorts ”prova-på-version” och sedan får man någon ”nyckel” eller liknande när man betalat, eller hur fungerar det?
Bara nyfiken, även om det kanske inte har så mycket med ämnet att göra.
#6 det står: Windows!
#7 : Alltså jag hade windows från början men det la av så en kompis laddade ner någon fil typ och brände till skiva. Sedan installerade man windows som vanligt. Och det är den skivan jag använt nu igen men nu blev det massa knas
#8 : Ja man laddar ner på till exempel Torrentz.com. Så får man en kod med som man skriver in och sedan fungerar det som vilken som helst :)
Köp äkta och problemen försvinner. Vet du inte ens vilket windows det är så lär du aldrig få igång det (speciellt illegalt..) 
Torrentz det låter olagligt….och då är det inte så konstigt att du får problem
dessutom så verkar ditt Windows inte vara äkta
ett mycket bra tips köp ett äkta Windows eller köp en ny dator med Windows så kommer du slippa problemen
Yes, det är olagligt då Adobe/MS inte sprider några kopior via torrentz.com. Och har man inte råd med Photoshop så kan jag varmt rekommendera Paint shop pro XII då det kostar 1/10 av vad photoshop kostar (har själv köpt det..)
Beroende på vad man ska göra (de flesta gör ju trots allt ganska simpla grejer) så finns det förmodligen högvis med bildprogram som inte kostar ett smack.
Finns även högvis med operativsystem som inte kostar något.