Datorn iFokus

Datorn

Etikettwindows
Läst 3145 ggr
Hawknestgrove
0

Paw Sense...

har ett som jag kört på min windows Xp 32bitars och även på min förra laptop som hade vista 32bitars. Ett väldigt  kul litet program som jag köpt. Nu funkar inte det på min nya laptop, som är 64-bitars. Min C-pen funkar inte heller, den får jag alltså byta ut enligt tillverkaren. Vad kommer mer att inte funka? Scannern? skrivarna?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Zepp
0

Ställ om att de skall köras i 32bitarsläge.

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Kaj
0

Alltså - högerklicka på exe filen till programmet och välj fliken kompatibilityet och välj XP SP3 läge och pröva om det går bra då.

Hawknestgrove
0

Oj… så jag ska alltså prova att installera in det?

Hawknestgrove
0

tyvärr, det gick inte…..Gråter den står bara och tuggar om….. CD:n alltså….

Ladydragon
0

är det detta programmet länk knäppaste program jag nånsin har sett o betala för det oxå Obestämd

är det programmet du menar så får du nog kontakta tillverkarna och fråga om du kan få en kopia av programmet till 64 bitars

32 och 64 bitars operativsystem är olika så jag tror nog att du behöver ha andra drivrutiner som fungerar till 64 bitars  du får antingen googla eller kolla på tillverkarnas hemsida ofta har dom drivrutiner till olika operativsystem och olika beroende på om det är 32 eller 64 bitars

sen finns ju alternativet att lura datorn och köra kompabilitsläge men jag har då aldrig fått det till o fungera till nånting bättre att inställa rätt drivrutiner

Hawknestgrove
0

japp det är det programmet och i och med att jag har katt, så är det  suveränt för mig! Därför så saknar jag det på LAptopen!

Hawknestgrove
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

se så kul

Hawknestgrove
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu hade jag utan ljud där…

Ladydragon
0

haha ja jösses katter alltså Tungan ute

fniss oki jag ger mig insåg väl inte riktigt hur mycket katter vill va med när jag hade katter så hade jag faktiskt ingen dator o det va väl tur det

som jag skrev i tidigare inlägg tror det bästa är att du  kontaktar företaget och ser om det finns någon lösning på ditt problem

guraknugen
0

Snett till höger ovanför mellanslagstangenten, under L och Ö finns en intressant tangent. Man brukar använda den för att avsluta meningar. Himla smart idé.

Fridaybrew
0

istället för program kanske enklare att bara vika ner laptopsskärmen ???????????? kompatibelt med alla operativsystem och även noobkompatibelt =)

/Fridaybrew

Hawknestgrove
0

Ok förlåt att jag frågade. Nu är detta program även användbart även på vanliga datorer och jag hard et installerat på min stora burk som har XP och 32bit. Det funkar alltså även för klåfingriga småbarn, vilket är en klar fördel. MEn jag ska sluta fråga här inne, eftersom jag tydligen blir ansedd som en total 5.5:A

Ladydragon
0

men alltså…du har fått svar på din fråga det finns inget mer vi kan göra åt ditt problem

enda du kan göra är att maila dom som gör programmet och fråga om det finns i 64 bitars

eller så får du be någon du känner om hjälp och se om den personen kan lösa det

eller så får du försöka själv så enkelt är det

Hawknestgrove
0

#13 syftade inte på digutan på de andra två 11 och 10. Och  jag har redan tagit kontakt med tillverkaren, dummare är jag inte. MEn tänkte att det kanske fanns någon genväg, då de inte är klara ännu med en för 64. och försöka själv, jag är inte duktig på datorer, så det är ju därför jag frågar här. MEn som sagt, jag ska aldrig fråga här inne mera. OCh inte tipsa någon heller. JAg har fått lära mig som liten, att det inte finns dumma frågor utan bara dumma svar och en trevlig fråga  ska besvaras med ett trevligt svar. Det är ju inga levande varelser det rör sig om här.

Mitralis
0

#14 Förstår inte alls vad du blir upprörd över. Jag tycker att du har fått väldigt användbara och trevliga svar.
Eftersom jag har noll koll på datagrejer så uppskattar i alla fall jag svar som börjar med *Sätt i kontakten, Tryck på knappen*Glad
Tror inte att #10 var avsett till dej. #11 Tycker jag inte heller var någonting att klaga på.

Kaj
0

Vet inte vilken version du har men det finns en version för Win 7

http://www.bitboost.com/pawsense/pawsense-buy.html