CCleaner Registret Registerstädare
Det är ju meningen men om du vill vara försiktig kan du ju ta ett problem i taget.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Att rensa registret kan medför problem som gör att din dator slutar att fungera.
jag rekomenderar bara att göra det ifall du vet exakt vad du gör.
Att rensa en i taget är också en bra idé men du måste ändå ha en bra förståelse för vad registret är och vilken funktion olika sker har för ditt systems stabilitet.
CCleaner kan visserligen ta en backup av de registerändringar den rensar men det kan ändå vara knepigt att få tillbaka dem om något slutar fungera. Det är inte heller säkert att du märker något direkt - det kan ta ett tag innan just den funktionen behöver användas som du jsut rensat och då blir det ändå svårare.
SÅ ANVÄND MED FÖRSIKTIGHET och ha helst koll på vad du gör
Tack för svaren.
Då får det vara kvar som det är…

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Som sagt vet du inte vad du gör bör du vara försiktig, men man kan alltid gå tillbaka till en tidigare återställningspunkt.
CCleaner är det enda program jag rekomenderar till ovana, instalerar det på alla datorer på jobbet och det har alldrig uppståt något problem.
Oandrasidan så är det ett försiktigt program som alldrig gör något vådligt utan bara rensar bort sådant som inte används längre.
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
från mig får du ett helt annat svar
du kan lugnt ta bort dom problemen som visas det är registernycklar som inte används
det enda viktiga du kan komma ihåg är att när du trycker på reparera problem så väl alltid att spara dina ändringar
streck problemen har jag sett nångång och det verkar mer vara att datorn orkar inte riktigt visa alla problem korrekt om man väntar lite så brukar det försvinna
har själv använt CCleaner i över 5 år ocxh aldrig någonsin har jag fått problem efter jag har tagit bort registernycklar med det programmet
# Jag syftade på att om man är osäker och inte riktigt vet vad allt är så kan man ta ett "problem" i taget. Jag använder inte cc cleaner själv men det är säkert bra och för vana datoranvändare är rådet att köra på men ovana är ofta osäkra ochvet inte vad de gör så då är det enklare att gå långsamt fram så att h*n kanske lär sig lite.