Första olästa
Hade ju velat posta det här i Support.iFokus, men den iFokusgruppen verkar ha försvunnit i uppdateringen. Försöker lite här istället, jag tror att några av hjärnorna bakom iFokus finns här.
Den nya versionen av iFokus känns fortfarande lite ovan men jag tror att jag kommer att vara nöjd bara jag har använt den ett tag. Det största problemet med gamla iFokus, hastigheten, verkar ju vara löst. Tack för det!
Men det finns en funktion som har försvunnit som jag verkligen saknar: Länken till Första olästa! En mycket praktisk liten länk som jag använde i stort sett varje gång jag läste en tråd som började få några inlägg. Är den länken bara tillfälligt borta medan ni finjusterar eller?
Den ska komma tillbaka men när vet jag tyvärr inte, dom prioriterar annat först.
Det ska gå och läsa på bland annat Lansering av iFokus på support.
Om det ska komma tillbaka känner jag mig lugn. "Byggherrarna" får prioritera som de anser vara lämpligt.
Var hittar jag support numera?
I gamla iFokus fungerade inte min webbläsares stavningskontroll när man skriver som jag gör nu, men det gjorde den efter uppdateringen. Kanon, men tyvärr verkar det som att den inte fungerar längre. Den funkar på alla andra forum, så det verkar ju inte vara något som strular med min webbläsare.
Nåja, tröttnar jag så är det ju bara att jag avregisterar mig, i och för sig. Bättre än att gnälla.
Adressen till support är http://support.ifokus.se
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_