*.png format fungerar ej i Vista
Hejsan på er.
Jag har som ni vet en del problem med min Vista och nu har jag kommit fram till varför jag får en massa röda X på en hel del av bilder och Ikoner, de är nämligen av samma format *.png och det funkar ej i Vista ??? Så ikonerna här brevid för SKRIV, SÖK och BOKMÄRKEN är av .gif och funkar fint Men de tre ovanför Forum, Artiklar och Inkorg fungerar inte, för de är av formatet .png. Det gäller överallt på Internet och ej enbart här så jag antar att deta är i Vista det ligger. Jag har fullt uppdaterat system så jag kan ej hämta flera uppdateringar för det finns inga. Någon mer än mig som har dessa problem?
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Jag kör också Vista och har inga sådana problem.
Mvh // Johan

Inte jag heller
Hmmm så vad kan då detta bero på? Några förslag grabbar ?
Det fungerar i Firefox och Opera men jag gillar ej att surfa i dom då de sabbar layouten på många sidor. Så Felet ligger i IE7 vad jag kan förstå?
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Ingen som har bra förslag att komma med? Kan jag misat en inställning eller liknande?
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Försök att uppdatera IE, eller gå över till Firefox

Har du kolat under inställningar i IE7 under rubriken Multimedia. Det kan finnas någon ruta där som du måste klicka i Vista klarar definitivt av PNG filformatet.