Datorn iFokus

Datorn

Etikettinternet
Läst 790 ggr
Lynxx
0

Ff4 i skarp version 22 mars?

Ska de leverera denna gång?

Firefox 4 har fått ett datum. Om inga problem uppstår med den nuvarande testversionen släpps fyran nu på tisdag 22/3.

http://www.idg.se/2.1085/1.374402/datum-klart-for-firefox-4

[PeterWem]
0

Gött. Ska bli gott med Html5.

Kan man skrota flashplayer sen, en gång för alla?

[AlltIEtt]
0

Hm ingen uppdatering idag ? :bored:

[PeterWem]
0

Nu är den här. Synd att många utav mina tillägg inte fungerar längre.

[AlltIEtt]
0

Är den ? Undrar om jag har den redan kanske ha ha, det står bara 4.0 men det har det stått i flera veckor nu och söker man uppdateringar så har jag den senaste.

Lynxx
0

Den kom ut redan i går på måndagen 21/3.

Ja forts dock med 3.6.15 t.v. - just pga att många tillägg ännu inte funkar i 4:an.

Har inga problems med 3.6.15 - den går som tåget (schweziska asså - inte SJ:s). Funkar klockrent - om man säger så.

Det som gjorde susen var att fixa en snabbare PC - så nu funkar Ff lika bra som di andre (trots 33 aktiva tillägg). Cool

/L

[AlltIEtt]
0

Lynxx "5,

Kom det ut igår ? hm

Jag uppgraderade datorn så nu går min oxå snabbare, dock har jag bara 7 tillägg aktiva men tack vare dom kan jag få iFokus funka som jag vill Skrattande

Hawknestgrove
0

helt värdelöst ju!!!! Hur uppdaterar man?  Finns ju ingen knapp för det mera?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[AlltIEtt]
0

"7, vännen, den uppdateras självSkrattande, hittar dock inget systemfält ha ha ha

Hawknestgrove
0

menar uppdatera en sida. OK, jag kan ju använda f5, aha!!!! Luma gick upp för idioten!den lilla runda pilen efter adressfältet…..

[AlltIEtt]
0

ha ha ser man på, grattis !! skyller på trötthet här, jag fann uppdateringssknappen oxå till sist, det gäller visst att titta ordentligt Flört

Hawknestgrove
0

hm….. gillar inte riktigt att det börjar flyta ihop mer och mer med IE i utseende…..