AKUT Bokmärkesfråga!!!!!
Hej!
I all stress drog jag precis ner min dator i golvet så min skärm pajade! jag har kopplat in sambons skärm i min laptop så jag kan spara över allt viktigt till de externa minnet men!
Jag måste ha mina bokmärken för de är mina jobb!
de är windows 7 och jag har noll koll på hur de funkar när man ska spara sina bokmärken!!
Så snälla, om du vet hur jag spar mina bokmärken i en mapp så skriv till mig och hjälp mig!! är i akutbehov av hjälp!!
Otroligt mycke tack på förhand!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vadå för bokmärken.. till vilka program???
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Jag hade kopierat alla bokmärke i en mapp på t.e.x. skrivbordet så är dom lättåtkomliga. Om du högerklickar på ett bokmärke så står det "kopiera" .

Jaha.. inte blev jag klokare för det.. vart leder bokmärkena då.. är det länkar-- interna/externa??
Det blir länkar om man sparar det i t.e.x. word dokument, eller så kan man öppna webbsidan och kopeira hela adressen och föra över till dokumentet.

Om det är externa länkar är det bara att markera länkarna och kopiera till valfritt document som du sedan flyttar till valfritt media.
Alternativt klistrar du in dem i ett mail och fångar upp dem med den andra datorn.
Oxå ett alternativ,
Länkar.
Tack för svaren "Alltiett" men jag hittade en flik där man kunde exportera alla sparda bokmärken till en mapp! :)
sen när datorn är lagad så finns de en flik för inportera bokmärken också så ja behöver inte sitta och kompiera, klistra in :P
Men tack för svaren som sagt!
trevlig helg!
Är det samma sak som favoriter ?
Sorg är kärlek som blivit hemlös

Fattar fortfarande inte vad bokmärken är för något, kör själv W7 och det finns inget sådant på mindator?
#9,
I firefox heter dom bokmärke, istället för favoriter som det heter i IE så har dom bara "döpt" om namnet, alltså samma sak.
#7,
Skönt att du fann det, ha en trevlig helg du oxå.