Fota direkt i datorn
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej ajg undrar hur man gör för att fotografera t.ex. sims med datorn direkt? Man kan ju Prnt scr eller vad det nu heter… Men jag kan inte hitta knappen :O Vet du något annat sätt? Berätta!!
Alla förslag godtas med glädje!! Jag vill så gärna kunna fota simshusen med datorn direkt.

Du har bärbart va?
Blir en anna knappkombination då.. skall kolla när jag kommer hem.
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
japp, jag har bärbar! schyst!! ;D

Hittade det!
Vissa tangentbord eller bärbara datorer kan sakna knappen PRINT SCREEN och då skall man använda andra tangentkombinationer, exempelvis FN+INSERT, för att ta en skärmbild.
Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
tack så väldigt mycket!! Ska pröva nu <3
JAPP!! DET FUNKADE :D är överlycklig!! tack så väldigt, väldigt mycket!!!

Har du Windows Vista eller Windows 7 kan du även använda funktionen "Skärmklippverktyget" (skriv så på startknappen). Där kan du sedan välja vilken del av skärmen du vill spara. Det du gör i Skärmklippsverktyget hamnar i dina urklipp så du kan enkelt ta upp den i t ex paint och modifiera. Du kan även direkt från skrämklippverktyget välja att spara som tex en jpg, gif eller png fil och även som en html fil
tuvär inte :( Annars hade det varit smart :D tack ändå
#6: Oavsett vilket operativsystem du har, kan du ganska enkelt hitta ett antal program som gör samma sak. I de flesta operativsystem (i alla fall av de jag provat) ingår redan den möjligheten från start.