Länkarna fungerar inte i Incredi mail
När jag får länkar i mina mejl, så kan jag inte öppna dem, vad är det för fel då?????
Hmhm , det måste bero på dina isntällningar för jag har aldrig haft problem, tycker t.o.m. det är mycket enklare att öppna dom i incredimal än nån annastans.
Du kan annars gå in o kolla på deras forum för frågor o svar, finner du inget svar där så kan du ställa en egen fråga om du är duktig på eng.
Det är oxå viktigt att du uppdaterar till denna incredimail 2 för att få allt att fungera ordentligt.

Tusen tack för ditt svar, är väldigt tacksam för det, och ska testa med att uppdatera som du skrev. Det har fungerat hela tiden förut,
men så en dag så funkade det inte alls, så jag blev lite snopen.
Är inte så bra på engelska tyvärr, så skriva till dem kan jag nog glömma. önskar dig en riktigt Glad Påsk
#3. Trodde inte det fanns nån mer än jag som e så dålig på eng he he.
Men prova o uppdatera till 2:an så ska de säkert funka bättre, hjälper det inte då så kan vi försöka hjälpas åt.
Ha en Glad påsk du oxå o lycka till !!

Tackar!
Trodde själv att jag var ensam om att vara dålig på engelska, men skönt att det finns fler hehe. Nu har jag uppdaterat Incredimail och visst kommer jag vidare när jag trycker på en länk nu, men inte till den sidan som gäller utan till sidan http://mystart.incredimail.com
, så vi är en liten bit på väg fnizzzz. Helkonstigt att det blir så.
#5, Ha ha nu hängde jag ej med riktigt, menar du att du kom till den länken du angav "http://mystart.incredimail.com" när du trycker på de länkar som du har fått till din email ? Hur i alla sin dar hamnar du där i så fall ?
O den där länken du angav "mystart incredimail" kan du ta bort i program för den är inget att ha 

Förstår att du inte hängde med hihi, för man tror knappt att det är sant fnizzzz.
Det stämmer med att jag tryckte på en länk för att komma till en annan sida, men jag kom ändå till mystart incredimail. Har nu testat med massor av olika länkar, men kommer ändå till mystart. Håller med dig att den sidan är inget att ha, har nu bytt till msn, men mystart sidan kommer ändå upp när jag trycker på en länk, blir tokig snart

Tänkte bara tala om att det funkar med länkarna nu, jag är sååå glad som du förstår, tusen tack för din hjälp och tålamod. Jag tog bort Incredimail helt från datorn och startade om datorn, sedan hämtade jag hem det igen, med att inte bocka för mystart så nu funkar det perfekt.
Önskar dig en fortsatt fin helg 
#8, Men så super, grattis haha.
Jo jag tänkte föreslå att du skulle ta bort de helt o installera det igen, så ska de finnas en ruta där man kan bocka av de , tack o lov kan man själv välja om man vill ha de eller ej hehe, men du kom underfund med de själv så det var ju bra.
Lycka till med dina länkar nu, hör av dig igen om problem uppstår. Ha en fin påsk du med .

Tack så mycket!
Snällt av dig att jag kan höra av mig igen om det uppstår problem,
du är en ängel 
#10, Inga problem, självklart får du det. 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här kommer en till med problem sedan igår. Jag har senaste uppdateringen av Incredimail men när jag klickar på "hämta-mail-knappen" så händer nada… inte ett dugg!
Inga felmeddelanden eller nåt utan det fungerar bara inte. Någon med idéer?