Datorn iFokus

Datorn

Etikettövrigt
Läst 1607 ggr
Jinaum
2011-04-20 18:41
0

Skype problem

Jag har letat som en galning nu men inte hittat någon lösning på problemet. Har någon annan liknande problem som jag?

Om jag sitter på skype och cattar är det inga problem. Men ringer jag vanligt så gåre bra tills jag skall avsluta det. För då kan jag klicka på avsluta samtalet knappen men det gör det inte. Utan jag får gå in i processerna å göra det för annars avslutas det inte.

Har jag ett video samtal får han för sig att jag har dålig anslutning. Tappar samtalet och får för sig att han skall reconecta och kan aldrig hitta det igen eller fryser totallt så jag ändå får gå in i processerna och avsluta skype där.

Sedan är ju skype så underbart att deras support är ju.. ja.. blä.

Det har varit så här sedan det fick för sig å uppdatera för ett par månader sedan. Har windows 7. I början bråkade det inte alls utan det var när de fick för sig att uppdatera.

Någon som vet någon lösning på detta? Vet att jag inte är den enda då fler vänner har det. Men kan inte hitta någon lösning på problemet.

Provat att installera om och uppdatera. Snart försöker jag hitta en gammal version som fungerar och installera den istället. Blir så irriterad.

Jinaum
2011-04-20 19:12
0

Gissar på efter ytterligare "forskning" att skype verkar ha något emot wi-fi. Vilket i sig verkar väldigt mysko.

Någon som har någon idé?